خبرهای داغ:

پایان مسابقات بسکتبال سه نفره جام قاره کوچک با قهرمانی تیم تهران در شاهرود

شاهرود_سومین دوره مسابقات بسکتبال سه نفره shahrood۳x۳ جام قاره کوچک با حضور ١۴ تیم در شاهرود با قهرمانی تیم گلادیاتور تهران پایان یافت.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۴۰
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
پایان مسابقات بسکتبال سه نفره جام قاره کوچک با قهرمانی تیم تهران در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سومین دوره مسابقات بسکتبال سه نفره shahrood۳x۳ جام قاره کوچک با حضور ١۴ تیم شامل ٣ تیم از تهران،٢ تیم از ساری، ١ تیم از بجنورد،١ تیم از تایباد و ٧ تیم از شاهرود در دو گروه ۵ تیمی و ١ گروه ۴ تیمی به مدت یک روز در سالن تختی شهرستان شاهرود برگزار گردید.
در پایان مرحله گروهی و پلی آف ۴ تیم شهباز شاهرود، گلادیاتور تهران، مشاورین شعبانپور ساری و پایا بجنورد مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات را دریافت کردند.
در بازی اول نیمه نهایی تیم گلادیاتور با برتری مقابل تیم پایا به دیدار پایانی راه یافتند و در بازی دوم نیمه نهایی دو تیم شهباز و مشاورین شعبانپور به مصاف همدیگر رفتند که در پایان این دیدار تیم شهباز با پیروزی در این دیدار راهی دیدار نهایی شدند. در دیدار رده بندی دو تیم مشاورین شعبانپور ساری و پایا بجنورد مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان این دیدار تیم پایا بجنورد با شکست تیم مشاورین شعبانپور ساری به مقام سومی مسابقات دست یافت.
در دیدار نهایی این رقابت‌ها دو تیم شهباز شاهرود و گلادیاتور تهران مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم شهباز با قبول شکست مقابل تیم گلادیاتور به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم گلادیاتور تهران قهرمان سومین دوره مسابقات بسکتبال سه نفره shahrood۳x۳ جام قاره کوچک شد.
در مجموع در این مسابقات ٣۴ بازی انجام گردید.
در مراسم اختتامیه این مسابقات که، پیشکسوت داوری بسکتبال کشور، سرپرست اداره ورزش شهرستان شاهرود، ریاست و دبیر و مسئول اجرایی هیئت بسکتبال استان، رئیس کمیته بسکتبال سه نفره استان، رئیس کمیته داوران استان و شهرستان شاهرود و پیشکسوتان بسکتبال شاهرود داشتند، به تیم‌های برتر مسابقات جوایز نقدی و لوح تقدیر اعطا گردید و از داوران و مسئولین برگزاری مسابقات تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار