خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد

نشست هم اندیشی نمایندگی ولی فقیه در حوزه حضرت زینب خاتون (س)

نشست هم اندیشی نمایندگی ولی فقیه در حوزه حضرت زینب خاتون (س) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۸۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،نخستین جلسه دیدار و گفت وگوی تیم نمایندگی ولی فقیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، اقای وفایی معاونت عقدتی سیاسی و اقای جانقلی معاونت نظارت ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، در حوزه حضرت زینب خاتون (س) برگزار گردید.

در این دیدار خانم عرب نژاد فرمانده حوزه حضرت زینب خاتون (س) گزارشی اجمالی از فعالیت‌های خواهران بسیجی بخش کهک در قبل و بعد از ورود ویروس کرونا ارائه کرد و همچنین خانم عبداللهی رابط نمایندگی در حوزه نیز ضمن شرح فعالیت‌های روشنگرانه بسیجیان در فضای حقیقی و مجازی گزارشی در مورد نشست‌های بصیرتی پیش رو به خصوص در ایام انتخابات و نحوه تعامل هرچه بیشتر حوزه و ناحیه را بیان کرد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان ضمن عرض خداقوت و تبیین جایگاه ارزشمند بسیج خواهران با اشاره به الگوی پر افتخار بسیج حاج قاسم سلیمانی که مدام در مأموریت‌ها به سر می‌بردند و بهترین فرزند‌ها را تحویل جامعه دادند گفت: به تعبیر امام راحل خدمت در بسیج عبادت به شمار می‌آید و دارای ثمرات بسیاری است.

وی همچنین به ضرورت کادرسازی در حوزه اشاره نمود و افزود: بسیج قائل به تفکر است نه شخص، اگر تفکر بسیجی بر کشور حاکم شود هیچ کاری نیمه کاره رها نخواهد شد و یک فرد با نگاه وتفکر بسیجی در هر لباس و مکانی که با شد سرباز ولایت خواهد بود.

در انتهای جلسه معاونت عقیدتی سیاسی و نظارت ناحیه به توجیه وظایف شعب نمایندگی حوزه پرداختند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات