خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم:

دانش آموزان بسیجی امروز، فردای کشور را انقلابی بسازید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم گفت:: دانش آموزان بسیجی امروز، فردای کشور را با استفاده از همه ظرفیت‌های ممکن انقلابی بسازید و با اراده و تفکر بسیجی عمل کنید.
کد خبر: ۹۳۲۶۱۸۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت اسلام و المسلمین عمار عمارلو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم در نشست بصیرتی با فرماندهان واحد‌های پیشگام حوزه مقاومت یک بسیج دانش آموزی که به همت مسئول نمایندگی ولی فقیه در این حوزه برگزار شد با اشاره به اهمیت ویژه قشر تاثیر گذار دانش آموزی گفت: فعالیت در بسیج دانش آموزی به دلیل نقش تربیتی این قشر بسیار مهم و کلیدی هست، اما باید در این فضا با بصیرت کامل وارد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم بیان کرد: دانش آموزان بسیجی باید قدر کشور خودمان را بدانند، ما در ایران بیشترین ذخایر معدنی را دارا هستیم، نفت ما جزء بهترین نفت‌های دنیا است و ۹۰ درصد عناصر جدول مندلیف در ایران اسلامی وجود دارد، اتصال ایران در جنوب به آب‌های خلیج فارس و دریای عمان و در شمال به دریای خزر موقعیت ژئوپولوتیک ویژه‌ای به کشور ما داده است همچنین آب و هوای ایران مناسب جهت کشاروزی در ۴ فصل می‌باشد؛ که این خود موهبتی بسیار بزرگ است.

وی افزود: هم اکنون کشور‌های پیشرفته از جمله چین و ژاپن با تهدید نسل روبه رو هستند، اما ایران از نظر نیروی انسانی و نخبگان علمی بسیار غنی می‌باشد و اگر از این ظرفیت در همه علوم استفاده شود مثل دانش‌های نوبنیان ما می‌توانیم شگفت انگیز بدرخشیم همچنین ایران راه اتصال قطب شمال به جنوب و آسیا به اروپاست، ایران همیشه جزء پیشرفته‌ترین تمدن‌های بین المللی بوده و هست و در خارج از کشور توجه ویژه‌ای به ایران وجود دارد.

حجت الاسلام عمارلو اظهار داشت: مشکل امروز ما کجاست؟ جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب در جنگ‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی قرار داشته و می‌باشد در اکثر اهداف به نقاط مورد نظر رسیده، اما در برخی مواقع نیز از اهداف عقب‌تر است، ما در عرصه اقتصادی رشد محدود داشتیم و توقع خیلی بیشتر بوده است، در عرصه فرهنگی و سیاسی فراز و نشیب زیاد داشتیم، اما تا جایی که توانستیم به دشمن ضربه زدیم ، شاید برجام یک مثال ناموفق باشد که با بی توجهی به رهنمود‌های مقام معظم رهبری موجب یک شکست ملی شد. در عرصه نظامی نیز که همیشه با اقتدار و محکم وارد شده ایم.

وی یادآور شد: ظرفیت جوانان پرشور و انقلابی این سرزمین بسیار بالاست ما در آینده نزدیک برای محرومیت زدایی و ساختن کشور باید از این ظرفیت استفاده کنیم. مردمان این سرزمین در هیچ شرایط اقتصادی نباید نا امید شوند ما در کشور شهداییم و اگر در برخی شرایط آسیبی وجود داشت به خاطر وجود برخی مسئولین سودجو بوده که باید پاکسازی شوند.

عمارلو در پایان خاطر نشان کرد:دانش آموزان بسیجی امروز فردای کشور را با استفاده از همه ظرفیت‌های ممکن انقلابی بسازید و با اراده و تفکر بسیجی قوی و پایدار برای موفقیت و سربلندی انقلاب در همه جبهه‌های ممکن کار کنید تا انقلاب اسلامی به هدف اصلی خود برسد.

انتهای پیام / افراسیابی
ارسال نظرات