حوزه هنری استان کردستان برگزارمی‌کند:

اردوی یک روزه عکاسی کارگاهی در نواحی نایسر و ننله

حوزه هنری استان کردستان اردو یک روزه عکاسی را در قالب یک برنامه کارگاهی بتا حضور عکاسان استان در نواحی نایسر وننله باسرپرستی مهدی توکلی برگزارمی‌کند.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۵۵
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  شیلان برهانی مسئول واحد تجسمی حوزه هنری در نشستی خبری گفت: در نواحی نایسر وننله در سنندج بعنوان نواحی متصل شده به سنندج کار فرهنگی وهنری در جهت تحت پوشش قراردادن علاقه‌مندان انجام نگردیده و اصولاً تمامی مباحث در این دوناحیه برمحور مسائل اقتصادی قرار گرفته است.

وی در این خصوص ادامه داد: بحث هویت بخشی به این دوناحیه از برنامه‌هایی است که در دستور کار حوزه هنری در قالب طرح ملی ساماندهی و توانمند سازی سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای قرارگرفته است و براین مبنا در نظر است برنامه‌های هنری وفرهنگی درنایسر و ننله در بخش‌های مختلف صورت پذیرد.

برهانی تصریح کرد: در گزارش‌های تصویری و خبری منتشرشده از این دوناحیه با توجه به نگاه غالب اقتصادی بر به تصویردرآوردن معضلات شهری و مشکلات بوده است که ما در نظر داریم در این اردوی یک روزه پتانسیل‌ها و ویژگی‌های خاص این دوناحیه را در راستای هویت بخشی فرهنگی وبرنامه ریزی لازم جهت فعالیت‌های هنری، نسبت به ترغیب جوانان ونوجوانان این دوناحیه به این موضوع را درکنار توجه مسئولین به ضرورت کارفرهنگی به عنوان یک ضرورت مهم مورد توجه قرار دهیم.

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری گفت: در این اردو در کنار عکاسان توانمند استان تعدادی از هنرجویان و علاقه‌مندان هنر عکاسی از نواحی نایسر و ننله نیز که خود زیست بوم این دو منطقه را تجربه کرده اند حضور خواهند داشت و درپایان ضمن گواهی حضور برای تمامی شرکت کنندگان به نفرات اول تا سوم جوایزی نیز اهداء خواهد شد.

وی گفت: علاقه‌مندان جهت حضور در این اردو می‌توانند تا ۲۰ اسفند ماه با شماره ۰۸۷۳۳۲۴۶۴۶۰ تماس و ثبت نام کنند.
برهانی ادامه داد: این اردو روز شنبه ۲۳ اسفند ماه با سرپرستی مهدی توکلی از عکاسان جوان استان برگزار و تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری آن توسط حوزه هنری با همکاری شرکت بازآفرینی شهری و شهرداری سنندج تأمین گردیده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات