تداوم مواسات و کمک مومنانه؛

چهارمین مرحله از کمک های مومنانه در شهر طاقانک برگزار شد

چهارمین مرحله از جمع آوری و توزیع کمک های مؤمنانه در شهر طاقانک از توابع شهرستان شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۲۶۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ چهارمین مرحله از توزیع کمک های مؤمنانه با جمع آوری 300 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 400هزار تومان در شهر طاقانک اجرا شد.

حمزه علی ترابی، عضو هیأت امنای مسجد صاحب الزمان (عج) شهر طاقانک گفت: در مرحله چهارم از رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه، با همکاری پایگاه مقاومت بسیج المهدی، کمیته امداد امام(ره)، مؤسسه خیریه امام حسین علیه السلام ، خیّرین و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) طاقانک، 300 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 400 هزار تومان جمع آوری شده و در بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

ترابی اخلاص و نیت خیر را عامل بسیج همگان برای جمع آوری کمک های مومنانه دانست و افزود: با توجه به شرایط کرونایی که مردم قادر به برگزاری مراسم ترحیم در منزل نیستند، به جای پخت و پز غذا در منزل، طی یک سال گذشته بسته های معیشتی غذایی به صورت خشکبار جمع آوری و در قالب بسته های حمایتی کمک مؤمنانه در اختیار نیازمندان و فقرا قرار می گیرد.

چهارمین مرحله از کمک های مومنانه در شهر طاقانک برگزار شد

حجت الاسلام محمدحسین احمدی، امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) طاقانک هم گفت: در مرحله چهارم کمک های مؤمنانه، بیش از یک میلیارد تومان جمع آوری شده که کمیته امداد، پایگاه بسیج، مرکز نیکوکاری و هیأت امنای مسجد و کانون های فرهنگی مساجد شهر طاقانک سهم بسزایی داشتند.

چهارمین مرحله از کمک های مومنانه در شهر طاقانک برگزار شد

احمدی افزود: بسته های آماده شده همزمان با شب عید نوروز در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدام دیگری که انجام داده ایم، سبدی است که در سوپرمارکت ها نصب کرده ایم تا کسانی که اقلام خریداری می کنند، یک قلم آن را در داخل سبد به دلخواه خود قرار دهند، که از این طریق نیز کمک های خوبی دریافت گردیده است.

 

ارسال نظرات