خبرهای داغ:

کاشت نهال با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ باحضور مسئولان مدیریت شهری و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه کاشت نهال در محل بلوار شهدای منا شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۳۲۲
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
به گزارش خبرنگار بسیج، در سومین روز از هفته درختکاری به دعوت شهرداری شاهرود، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت حوزه خدمات شهری شهرداری شاهرود، مسئولان مدیریت شهری و جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه کاشت نهال در محل بلوار شهدای منا را انجام دادند.
علیرضا حاجی محمدعلی شهردار شاهرود در این مراسم با بیان اینکه مشارکت اهالی فرهنگ و رسانه در اجرای طرح درختکاری گامی برای تحقق شاهرودی سرسبز است، گفت: امید است مشارکت شهروندان نیز در این امر زیبا و خداپسندانه در توسعه فضای سبز گام موثری بردارند.
وی ضمن بیان این مطلب که نقش این اقشار در فرهنگ سازی و الگوبخشی به اقشار مختلف اجتماعی در کاشت نهال و گسترش فضای سبز بسیار موثر است، ابراز داشت: لازم است با همت همگانی و استفاده از فرصت‌های متعدد در حوزه فضای سبز با کارشناسی و تامین منابع آبی گام برداریم.
هفته درختکاری فرصتی مغتنم به منظور ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی
ریاست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، رضا مهدیان نیز در این مراسم ضمن بیان این مطلب که هفته درختکاری فرصت مغتنمی برای جلب مشارکت مردمی است تا بتوان در راستای زیبا سازی منظر شهری و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان عمل کرد، عنوان داشت: این اقدام زیبا و خداپسندانه شهرداری شاهرود در راستای کاشت درخت و نشاط اجتماعی جای تقدیر و تشکر دارد.
عکاس:سیدنوید محمدیان
ارسال نظرات
پر بیننده ها