معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری انتخاب یک دولت جوان و حزب الهی توسط مردم را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی دانستند.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۰۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار جوانی در همایش بصیرتی و روشنگری که به همت معاونت سیاسی لشکر عملیاتی پنج نصر برگزار شد، با اشاره به بحث انتخابات بیان داشت: در قانون اساسی آمده است اداره کشور در جمهوری اسلامی متکی به آرای مردم است، و این مردم سالاری از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است و معنی اش این است که مردم با انتخاب مسئول مورد نظر خود در انتخابات به شکل غیر مستقیم کشور را اداره می‌نمایند.

وی در ادامه ابراز کرد: در طول تاریخ انقلاب مشاهده می‌کنیم هر کجا نهادی، مسئول و ارگانی و مردم حرف ولایت را جدی گرفتند و گوش نمودند حاصل آن موفقیت؛ آرامش و آسایش بوده است و هرجا نسبت به فرمایشات ولایت بی اعتنایی شده، کم توجهی شده و جدی گرفته نشده مشکلات عدیده‌ای به وجود آمده است.

سردار جوانی با اشاره به مکتب شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: سیره حاج قاسم به این گونه بود که با شنیدن مطلبی از رهبری تمام هم و غم خود را بر این می‌گذاشت که چگونه این مطلب را تبدیل به برنامه نماید و چگونه به بهترین نحو این برنامه را اجرا نماید.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات بیان داشت:در حال حاضر که کشور ما مشکلاتی خصوصا در حوزه اقتصادی دارد و نگاه‌هایی هم وجود دارد برای حل مشکلات، مقام معظم رهبری راه حل و راهکاریی را بیان نمودند و این راهکار باید توسط مردم انتخاب شود و آن انتخاب یک دولت جوان و حزب الهی در انتخابات پیش رو است.

وی در پایان بیان داشت: تعریف مقام معظم رهبری از دولت جوان حزب الهی را نیز ایشان بیان داشتند که عبارت است از دولت پای کار و دارای نشاط و شادابی که اهل کار شبانه روزی بوده و خدا را باور داشته و در گره گشایی‌ها به کمک خدا توجه داشته باشد و به مردم و جوانان کشو نیزر باور داشته و دارای اعتماد بنفس باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها