دلگان-با همکاری کانون فرهنگی زنان بلوچ دلگان و فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه همایش مقام و منزلت بانوی بلوچ در شهرستان دلگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۴۵۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلگان، پنجمین همایش مقام و منزلت بانوی بلوچ با موضوع توانمند سازی بانوان در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این همایش فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار سپاه پاسداران، حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان و مجتبی شجاعی فرماندار این شهرستان سخنانی را در خصوص نقش بانوان بلوچ در جامعه بیان کردند.


سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری، با اشاره به این که حضرت زینب(س) نمونه و الگوی بارز صبر، بردباری و الگوی ولایتمداری از امام زمان خویش در سخت‌ترین شرایط بودند، تاکید کرد: بانوان با توجه به شرایط سخت زندگی و مسائل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی با تمسک بر سیره حضرت زینب(س) در مقابل مشکلات ایستادگی کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌هایی که امروز جامعه ما را مورد هدف قرار داده انحرافات اخلاقی آسیب گروه‌های تکفیری از طریق فضای مجازی است، بر تربیت صحیح فرزندان و ترویج سبک زندگی اسلامی در خانواده و مدیریت آن تاکید کرد.

این مسئول با اشاره به این که نگاه اسلام به زن نگاه انسان سازی است نه نگاه ابزاری، بر وحدت و انسجام بین زنان شیعه و سنی تأکید کردند و افزود: حتماً زنان جامعه که نقش تربیتی دارند بایستی با تربیت صحیح فرزندان با جنون فکری مقابله کنند و به گونه‌ای نباشد که دشمن جبهه فرهنگی را به دست داشته باشد.

همچنین در پایان این همایش از بانوان موفق شهرستان دلگان با حضور مسئولان تجلیل و قدردانی شد.

این پنجمین همایش مقام و منزلت بانوی بلوچ  است که با همکاری کانون فرهنگی زنان بلوچ دلگان و فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شده است.
ارسال نظرات