فرمانده حوزه صاحب الزمان(عج) بسیج ادارات کل استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

پیشبرد اهداف گروه های جهادی بسیج کارمندان برای مقابله با ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان

زاهدان- سرهنگ نکویی گفت: تلاش نیروهای جهادگر بسیجی در راستای ارائه خدمت رسانی بی منت و تداوم کمک های مومنانه در استان سیستان و بلوچستان ادیت ندارد.
کد خبر: ۹۳۲۶۵۰۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در  پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با چگونگی روند کمک‌های مومنانه گروههای جهادی در این حوزه گفت: تا کنون با همت حوزه صاحب الزمان(عج) بسیج ادارات کل سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  اقدامات گسترده ای در سطح ادارات استا جهت مقابله و مبارزه با کوید 19 آغاز کرده ایم که تعداد قابل توجهی از آن ها صرف مشکلات و دغدغه های بهداشتی مردم نیازمند شده است .

سوال: با توجه به سوابق نظامی و اجرایی جنابعالی در رابطه با حل بحران های مختلف در سطح این استان ، آیا فعالیت سازمان یافته ایی در راستای مبارزه با شیوع این بیماری منحوس داشته اید ؟

فرمانده حوزه صاحب الزمان(عج) بسیج ادارات کل استان سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به هم بستگی گروه های جهادی بسیج و تلاش های نیروهای درون مرزی در راستای مهار این بیماری خطرناک، این حوزه ۷۶۰ بسته کمک معیشتی به مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان، را بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا در سطح استان توزیع کرده است.

این مسئول ادامه داد: طبخ ۱۵ هزار غذای گرم در سالگرد بزرگداشت گروه های جهادی و پخش ۱۰ هزار ماسک در میان مردم نیازمند نیز در راستای ریشه کنی کرونا ویروس  با موفقیت به سرانجام رسیده است .

سوال: آیا برنامه یا اقدام خاصی هم در بخش شهری و اداری سازمان ها جهت پیشگیری از این بیماری صورت گرفته است؟

وی اظهار داشت: در سطح استان، نیازمندان را شناسایی و گروه های جهادی بسیج کارمندان در عرصه های  مختلفی خدمت رسان آنها بوده اند که کمک‌ و همیاری این نهاد مقدس در ساخت یک خانه محروم، و احداث دو سرویس بهداشتی مجهز نمونه های بارز فعالیت های جهادی ما است.
 
سرهنگ نکویی در پایان تصریح کرد: با برگزاری تعداد ۴۲ میز‌خدمت جهادی و تخصصی در حاشیه شهر و ادارات ، بیش از پیش  درخواستها و مطالبات مردم را پیگیری و در راستای حل و رفع مشکلات گام برداشته ایم، که تلاش نیروهای جهادگر بسیجی در راستای ارائه خدمت بی منت و تداوم کمک های مومنانه در استان سیستان و بلوچستان همچنان تداوم دارد.
 
این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: پیشبرد اهداف گروه‌های جهادی بسیج کارمندان سپاه استان جهت مقابله با ویروس کرونا و هم بستگی نیرو‌های درون مرزی برای حل این بحران خانمان سوز ادیت ندارد.
 
خبرنگاران: عطیه سادات میری، زهرا سمالند
ارسال نظرات