ساری-معاون سیاسی سپاه کربلا سه گروه را از ضربه زنندگان به انقلاب‌ها معرفی کرد و گفت:مخالفان انقلاب، فرصت طلب‌ها  و برخی انقلابی نما‌ها  از کسانی هستند که به انقلاب‌ ضربه می‌زنند.
کد خبر: ۹۳۲۶۵۰۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
فرصت طلبان در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب هستند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمد اکبرزاده معاون سیاسی سپاه کربلا جمع بسیجیان و فرماندهان پایگاه مقاومت سوادکوه شمالی گفت: انقلاب‌های دنیا یا ریشه ندارند و یا در انقلاب‌های دیگر ریشه دارند، ولی انقلاب ما ریشه در اسلام داشته و در امتداد رسالت انبیا وائمه است.

اکبرزاده با اشاره به بردباری یاران پیامبر (ص) افزود:پیامبر (ص) وقتی مبعوث شد شعارش لااله الا الله بوده وحرکتش برای خدا بود و شعارانقلاب ما هم برای خدا بود.یاران پیامبر (ص) جانانه در دفاع از پیامبر (ص) ایستادند وآواره شدند و در محاصره اقتصادی قرار گرفتند، ولی دین خدا را یاری کردند.

معاون سیاسی سپاه کربلا ادامه داد:انقلاب ما زمانی رخ داد که اسلام در دنیا غریب بود ودر این روز گار انقلاب اسلامی شکل گرفت و منافع استکبار را به خطر انداخت.
 
فرصت طلبان در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب هستند
اکبرزاده با اشاره به تلاش دشمن برای انحراف انقلاب اضافه کرد: عواملی همچون حق طلبی و نیز ولایت پذیری مردم، ریشه داشتن انقلاب در بعث پیامبر (ص) و عاشورا موجب شد تا انقلاب اسلامی قدرتمند بماند.

معاون سیاسی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود  سه گروه را از ضربه زنندگان به انقلاب‌ها معرفی کرد گفت:مخالفان انقلاب، فرصت طلب‌ها  و برخی انقلابی نما‌ها  از کسانی هستند که به انقلاب‌ها ضربه می‌زنند.

اکبرزاده با اشاره به الزامات ولایتمداری افزود: ولایت مداری الزاماتی دارد که باید عمل کرد یا با عمل آن را ثابت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها