خبرهای داغ:
تبریز- مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه شهدا نماد و نمونه‌های بی‌بدیل ایثار و ازخود گذشتگی در جامعه ما هستند، گفت: یکی از مهمترین نیازهای فرهنگی کشور ترویج ایثار اجتماعی است.
کد خبر: ۹۳۲۶۵۲۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  عباس پورحسن اظهار داشت: رسالت اصلی بنیاد شهید، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نهادینه کردن و الگو قرار دادن شخصیت والای شهدا و آرمان‌های شهدا بوده و این امر با تکیه بر تمام ظرفیت‌ها و امکانات بنیاد به نسل جوان و نوجوان جامعه اسلامی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا نماد و نمونه‌های بی‌بدیل ایثار و ازخود گذشتگی در جامعه ما هستند، گفت: اعتقاد قلبی بر درستی و پاکی راه شهدا موجب می‌شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در ابعاد و لایه‌های مختلف جامعه نهادینه شده و این امر بی‌تردید بسیاری از معضلات فرهنگی کشور را کاهش می‌دهد.

پورحسن با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نیازهای فرهنگی کشور ترویج ایثار اجتماعی است، تصریح کرد: در این مسیر ایثارگران می‌توانند باسابقه طولانی خود به‌عنوان مروجان و پیام‌آوران ایثار در آشنایی با این فرهنگ غنی، نقش بسیار مهمی در تبیین و ترویج مفهوم ایثار برای جامعه داشته باشند.

ارسال نظرات