سخنگوی شورای نگهبان در اولین رویداد تا ثریا از ارائه سه راه‌حل توسط جوانان برای برگزاری انتخابات در کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۵۷۳
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباسعلی کدخدایی امروز در دومین روز از برگزاری اولین رویداد تا ثریا در محل سالن شهید فخری‌زاده در لانه سابق جاسوسی آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: پژوهشکده شورای نگهبان در چارچوب استفاده از تفکر جوانان در همکاری با دانشگاه‌های کشور در حوزه بررسی بنیادی اقدامات خوبی انجام داده و جلسات علمی زیادی تشکیل داده است که حاصل این جلسات کتابی بوده که در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است و این پژوهشکده از صاحبنظران برای حل مشکلات به ویژه برگزاری انتخابات در ایام کرونا ارائه کرده است.

به گفته سخنگوی شورای نگهبان، در این زمینه پیشنهادهای خوبی از سوی جوانان برای حل مسأله انتخابات و کرونا ارائه شده و در این زمینه مسابقه‌ای برگزار شده که 400 ایده دریافت شده و از بین این ایده‌ها سه گروه در رتبه‌های اول تا سوم انتخاب شدند و به نفرات برتر جوایزی ارائه شد.

کدخدایی همچنین با اظهار خوشحالی از حضور در جمع جوانان مبتکر و خلاق در نمایشگاه تا ثریا ایده‌های بسیار خوب و مسأله‌محور در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است که امید مردم را افزایش می‌دهد که توانسته‌اند در دوره تحریم‌های دشمنان و کشورهای غربی از خود خلاقیت‌های خوبی بروز دهند و برای حل مشکلات کشور راه‌حل‌های فناورانه ارائه کنند.اساس کار این نمایشگاه یافتن مسأله و حل مشکلات به روش‌های فناورانه است.

به گفته وی، حل مسائل در حوزه‌های علوم انسانی، پزشکی، فنی و مهندسی در دستور کار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفته است وگرچه دشمنان درصدد هستند با هجمه و مانع‌تراشی بر سر راه رشد کشور مانع ایجاد کنند اما جوانان ما در حوزه‌های علمی و فنی با اراده، پیشرفت کرده‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان ارائه راه‌حل‌های فناورانه از سوی جوانان را خلاصه شعار امام خمینی مبنی بر ما میتوانیم دانست و گفت: همچنین مقام معظم رهبری تأکید بر خوداتکایی دارند و نمایشگاه تا ثریا تبلور این شعار است بخشی از توانمندی‌های افراد در اینجا به نمایش گذاشته شده است که این جوانان در دانشگاه‌های مختلف کارهایی انجام داده‌اند و راه‌حل‌هایی که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است ارائه کرده‌اند.

وی گفت: این نمایشگاه تا ثریا یک لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری برای خودباوری جوانان به شمار می‌رود که همواره تأکید کرده‌اند که جوانان ما در نقاط مختلف کشور به ندای مقام معظم رهبری با خلاقیت خود ابتکار جدیدی خلق کرده‌اند.

وی گفت: نسل جوان در مسیر رشد و تعالی کشور قرار می‌گیرد که این کار مورد استقبال مسؤولان کشور قرار می‌گیرد و دوستان انقلاب را باری حل مسائل خوشحال می‌کنند.

 
 
ارسال نظرات