ایرادهای بودجه مشابه سال های گذشته است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ایرادهای این شورا به بودجه سال آینده کشور ؛ مشابه سال های گذشته است و با اصلاحاتی از سوی مجلس مرتفع می شود.
کد خبر: ۹۳۲۶۵۷۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج،  عباسعلی کدخدایی  در واکنش به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی با موضوع ایرادات فراوان این شورا به بودجه 1400؛ با بیان اینکه این ایرادها مانند همیشه و همه ساله و مشابه است، اظهار داشت: شورای نگهبان از هفته گذشته که مجلس بررسی جزئیات بودجه را در دست داشت؛ به شکل غیر رسمی برخی از تبصره ها را دریافت کرد و آن را مورد بررسی قرار داد.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: از روز گذشته با ارسال بودجه از سوی قوه مقننه؛ شورای نگهبان در سه نوبت کاری جزئیات بودجه را مورد بررسی قرار داده و امروز و فردا نیز این جلسات فوق العاده ادامه دارد و امیدواریم در یکی دو روز آینده بررسی بودجه سال آینده به پایان برسد و نتیجه را به مجلس شورای اسلامی اعلام کنیم.

کدخدایی که با صداو سیما گفت و گو می کرد همچنین گفت: جلسه ای با حضور برخی از حقوقدانان و نمایندگان مجلس تشکیل و نظرات ما به شکل شفاف به اعضای کمیسیون تلفیق تبیین شد؛ فکر می کنم این نشست به رفع ایرادات بودجه سال آینده کمک کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار