خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد
بهار-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۳۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ بزرگعلی نوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح منطقه‌ای با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان در شهرستان بهار با حضور کارکنان کوپ و پلیس‌های تخصصی اجرا شد.

وی افزود: در راستای ایجاد امنیت و آسایش برای شهروندان در ۴۸ ساعت گذشته علاوه بر دستگیری هفت سارق اماکن خصوصی و همچنین باغات و ادوات کشاورزی و کشف ۹ فقره سرقت، سه خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: با اجرای این طرح، ۲ دستگاه خودرو کامیون حامل ۱۳۰ رأ س. احشام فاقد مجوز بهداشتی به ارزش بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیکی و ایجاد انضباط آمد و شد تعداد ۴ دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات توسط ماموران انتظامی شهرستان توقیف شد.

*توقیف مرغ فاقد مجوز بهداشتی در بهار

نوری بیان داشت: با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بهار، یک دستگاه خودروی کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان بهار شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی متوقف شد.

وی افزود: با انتقال خودرو مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن، یک هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار عنوان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

*دستگیری ۱۱ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در بهار

وی گفت: اجرای طرح «آرامش» نیز با هدف دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر و به منظور پیشگیری و کاهش سرقت‌های خُرد به مدت ۲۴ ساعت توسط ماموران انتظامی شهرستان بهار اجرا شد.

نوری افزود: در این طرح که با استفاده از تمام توان در سطح یگان‌های انتظامی به مرحله اجرا در آمد، ۱۱ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از آن‌ها کشف شد.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی وقوع جرایم و سرقت‌های خُرد وجود معتادان و مصرف کنندگان مواد مخدر است از تداوم این گونه طرح‌ها و برنامه‌های پیشگیرانه خبر داد و گفت: از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت اطلاع از جرم یا مشاهده تخلفات، سریعاً با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات