پایش و غربالگری کرونا در شهرستان جغتای توسط بسیجیان

۷۰۰ نفر از مرتبطین و نزدیکان بیماران کرونایی شهرستان جغتای توسط بسیجیان پایش و غربالگری می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۵۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
سرهنگ دوم پاسدار اسماعیل زیبایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جغتای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا، این طرح طی دو هفته تا ۳۰ اسفند به کمک شبکه بهداشت و بسیج جامعه پزشکی با انجام تست‌های سریع، تشدید می‌شود.

فرمانده سپاه جغتای افزود: در این طرح حدود ۷۰۰ نفر از همشهریان که به نحوی با بیماران مبتلا به کرونا مرتبط بودند ارزیابی شده و پس از انجام تست مورد حمایت، کنترل و درمان قرار می‌گیرند.

وی هدف از این طرح را جلوگیری از ورود به موج چهارم کرونا و کمک به شبکه بهداشت که افسران خط مقدم مقابله با کرونا هستند، عنوان نمود.

فرمانده سپاه جغتای ضمن تشکر از بسیجیان که در این طرح همکاری می‌کنند از مردمی که جز جامعه هدف قرار می‌گیرند و با آن‌ها تماس گرفته می‌شود خواست تا نهایت همکاری را با خدمتگذاران خودشان در بسیج به عمل آورند تا با همدلی و همکاری سطح شهرستان مورد ارزیابی قرار گیرد و زنجیره انتقال قطع شود.

وی در پایان از عموم مردم ولایت مدار شهرستان خواست تا ضمن پایبندی به مصوبات ستاد کرونای شهرستان، با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و... به سلامت خود و همشهریان کمک نموده و مدافعان سلامت در شبکه بهداشت را یاری نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها