خبرهای داغ:

انتقال بیش از هشت هزار بیمار کرونایی توسط اورژانس خوزستان

۷۰ نفر از امدادگران اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مبتلا به کرونا شدند.
کد خبر: ۹۳۲۶۶۷۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، معاون فنی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو اینترنتی با خبر۲۳ شبکه خوزستان گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در خوزستان تاکنون هشت هزار و ۹۰۰ بیمار توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شده اند.انتقال بیش از هشت هزار بیمار کرونایی توسط اورژانس خوزستان

دکتر نادر سلطانی افزود: از این تعداد در پیک سوم کرونا در خوزستان یک هزار و ۸۵۰ بیمار توسط نیرو‌های اورژانس جابجا شده اند.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون ۷۰ نفر از نیرو‌های اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مبتلا به ویروس کرونا شده که حال بیشتر آن‌ها رو به بهبودی است.

معاون فنی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در استان خوزستان ۱۷۰ پایگاه فعال اورژانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و خودرو‌های مجهز وجود دارد که آماده خدمت رسانی به مردم و بیماران می‌باشند.

دکتر سلطانی همچنین از شهروندان خواست برای مقابله با بیماری کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ماسک زدن را مد نظر داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار