اعضاء هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعت و معدن ایلام از مرکز صدا و سیما استان بازدید کردند
اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ایلام در بازدید از صدا و سیمای مرکز ایلام به مناسبت روز فناوری فضایی، با دکتر بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۱۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعت و معدن استان ایلام در بازدید از صدا و سیمای مرکز ایلام به مناسبت روز فناوری فضایی، با دکتر بازوند مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام دیدار نمودند.

در این جلسه ابتدا مهندس محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعت سپاه امیرالمومنین (ع) با تبریک روز فناوری فضایی بیان داشت که ارسال  ماهواره توسط ماهواره بر ذوالجناح به فضا   پیامی امید بخش به دوستان انقلاب است که شعار  ما می توانیم در این کار به فعلیت رسیده و نیز پیامی به دشمنان نظام و  انقلاب که تحریم باعث توقف ما نشده است.

محمدی در ادامه ازاقدامات انقلابی رسانه استانی در امید آفرینی و ارائه هنرمندانه اقدامات  و دستاوردهای نظام در استان تقدیر وگفت: صدا وسیما در خط مقدم مطالبه گری و دفاع از نظام در جبهه رسانه و مقابله با تفکرات ضد انقلابی و در مواجهه با جبهه سنگین استکبار جهانی در جنگ نرم قرار دارد و بسیج مهندسین صنعت با استفاده از توان سرمایه انسانی خود آماده است در تامین کارشناسان مورد نیاز در حوزه مطالبات تخصصی از دستگاه های اجرایی این مرکز را یاری نماید.

دکتر بازوند نیز با تشکر از حمایت های همیشگی بسیج از رسانه استانی ضمن تشکر از پیشنهادات بسیج مهندسین صنعت و معدن آمادگی خود را درجهت اجرایی نمودن پیشنهادات اعلام نمود.

در ادامه اعضا نسبت به ارائه راهکارهای خود در حوزه ارتباط رسانه جهت کمک به جهش تولید و رفع مشکلات واحد های صنعتی اقدام نمودند.

در پایان جلسه بازدید دو ساعته اعضا هیئت اندیشه ورز از اقدامات انجام شده حوزه معاونت فنی مرکز بازدید و در هر قسمت توضیحات لازم  توسط مهندس خسروی معاون فنی مرکز ارایه گردید. پس از بازدید اعضا از اقدامات جهشی و جهادی مهندس خسروی در ارتقا توان فنی مرکز تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات