با همکاری گروه جهادی شهید خدادادی و بسیج؛ عشایری؛

کمک یک میلیارد ریالی به خانواده نیازمندان و ایتام در صمصامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری از اهدای البسه، بسته های عیدانه و لوازم زندگی به خانواده های نیازمند و ایتام منطقه عشایری صمصامی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۴۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی ضمن بزرگداشت ایام ماه رجب و تبریک فرارسیدن عید مبعث پیامبر اسلام، گفت: پیامبر والامقام اسلام در مکارم اخلاقی و آراستگی های رفتاری و خلقی در قله مکارم اخلاق قرار دارد به گونه ای که خداوند متعال نرم خویی و مهربانی رسول خدا را یکی از نعمتهای پروردگار برشمرده است.

وی با اشاره به حدیث رسول اكرم صلى الله عليه و آله که در بهشت خانه اى هست كه آن را شادى سرا می گويند و جز آنان كه يتيمان مؤمنان را شاد كرده اند وارد آن نمى شوند، تاکید کرد: یتیم نوازی و کمک به محرومان یکی از ویژگی های بارز و برجسته پیامبر و ائمه اطهار علیه السلام می باشد.

ایزدی گفت: به همت گروه جهادی شهید خدادادی و هماهنگی ناحیه و حوزه مقاومت بسیج عشایری صمصامی در آستانه عید مبعث و سال نو، رزمایش کمک مومنانه در منطقه عشایری صمصامی با اهدای 100 جفت کفش و پوشاک، تنقلات شب عید نظیر؛ آجیل و شیرینی و گز بین خانواده نیازمندان و ایتام و بی سرپرست پیگیری شد.

وی افزود: این گروه جهادی با توجه به فرسوده بودن تعدادی از خانه های روستاهای منطقه صمصامی، مصالح ساختمانی را نیز برای مرمت و بازسازی این منازل تهیه و به همراه لوازم زندگی و منزل نظیر؛ فرش، موکت، کمد به این خانواده ها اهدا کردند.

ایزدی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اقلام بیش از یک میلیارد ریال می باشد، خاطر نشان کرد: این گروه جهادی با همکاری ناحیه عشایری در شب یلدا نیز به خانواده های محروم و نیازمند این منطقه بسته های معیشتی و پوشاک و کمک هزینه زندگی اهدا کردند.

ارسال نظرات