خبرهای داغ:

ایجاد عدالت یکی از اهدافی است که در محلات اسلامی دنبال می شود

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: ایجاد عدالت یکی از اهدافی است که در محلات اسلامی دنبال می شود.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۴۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سومین دوره توانمند سازی قرارگاه شهید شاطری ویژه دبیران قرارگاه های شهرستانی و روسای محلات اسلامی استان گفت: نقطه قوت قرارگاه شهید شاطری مردمی بودن آن است که باعث شده است این قرارگاه در محلات نقطه امید مردم باشد.

وی افزود: حفظ وضعیت مردمی بودن این قرارگاه شاه کلید موفقیت در محلات است که این قرارگاه ها بر اساس بوم هر محله شکل گرفته است.

او ادامه داد: امروز مسئولان محلات اسلامی نقطه اتکای مردم در محلات هستند و جایگاه ویژه ای در محلات دارند.

سردار دامغانی تصریح کرد: در حوزه تمدن سازی محلات اسلامی نقش موثری را ایفا می کنند و آثار وضعی فراوانی را به همراه دارند .

فرمانده سپاه استان اظهار داشت: ایجاد عدالت اقتصادی و اجتماعی یکی از نکاتی است که در محلات اسلامی دنبال می شود و در سالجاری با وجود شیوع کرونا در استان، فعالیت این محلات به مراتب بیشتر از سال های گذشته شده است.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این جلسه گفت: قرآن معجزه ای است که در هر زمان اعجاز مخصوص به آن زمان را دارد و لذا در قرآن دستورالعمل های محلات اسلامی معرفی و اولویت بندی شده است.

وی افزود: تشکیل محلات اسلامی مقدمه ای بر تشکیل جامعه اسلامی است و شما مسئولان این محلات، افسران جنگ نرم جامعه اسلامی هستید.

او ادامه داد: محلات اسلامی باید سه نشانه امنیت، عدالت و فراوانی را دارا باشند و همه باید در این راستا تلاش کنند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی تصریح کرد: عدالت در تقسیم خدمات شهری، تامین آرامش روحی و امنیت معنوی، ظهور و اعتلای مظاهر اسلامی و انقلابی، عمران و آبادی و حفظ طبیعت و منابع طبیعی محلات از شاخصه های محلات اسلامی هستند که همه باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.

در این جلسه از تعدادی از فعالین در محلات اسلامی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار