خبرهای داغ:
کارگردان و مستندساز بسیجی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

جولان هنر مبتذل در جامعه نتیجه نبود حمایت از هنر ارزشی است

کارگردان و مستندساز بسیجی تبریزی با اشاره به اهمیت هنر ارزشی و ضرورت توجه و حمایت از آن، بیان کرد: هنر ارزشی حمایت نشود شاهد جولان هنر مبتذل خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۹۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

مهران صادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: هنر ارزشی اگر واقعا در جایگاه خودش قرار بگیرد و حمایت شود تاثیر بسزایی در جریان سازی و تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام دارد.

وی اضافه کرد: اگر هنر ارزشی مورد بی مهری قرار بگیرد شاهد جولان محتوای مبتذل و سخیف در جامعه خواهیم بود که مخاطب را به قهقرا خواهد برد.

صادقی در خصوص اثر اخیر خود با عنوان «زیر همین سقف» نیز گفت: این اثر تله تئاتر به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است که زندگی و شهادت ایشان و ماجرای سقیفه را روایت می کند که هدف آن به تصویر کشیدن مظلومیت ائمه معصومین و ظلمی که در حق فاطمه(س) و علی(ع) شده و همچنین نشان دادن شروع فتنه و ماجرای سقیفه بنی ساعده است.

وی با بیان اینکه تهیه کننده و کارگردان تلویزیونی این تله تئاتر بر عهده خودش بوده است، اضافه کرد: کارگردانی آن را بهناز عبادی، مشاور کارگردان و تدوین آن را سورج نوائی برعهده داشته و مجری طرح آن شرکت آرنا بوده است.

صادقی ادامه داد: میثم انعامی پور، حسن حسن زاده، محمد رضا دهقان، امیر مبارکی، وحید نجفی، باران قلی زاده، فاطمه خطیبی، آیلار منافی، ارسلان میکائیل زاده، رضا منتخبی، فرزاد محمد زاده، سعیده عبدی، شقایق نصیری، سارا پوراحمد هادی حسین پور، مهدی تهرانی، پیمان شیدایی، بابک پورحکمت، محمدامین ولی زاده، کوثر احمدی، فاطمه پیری، یاسین احمدی، ائلمان غیور و مرضیه آقازاده در آن هنرآفرینی داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها