برگزاری مراسم معارفه جانشین سپاه ناحیه سرخه

مراسم معارفه سرگرد حمید بافتی بعنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۸۳۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ آیین معارفه سرگرد حمید بافتی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه ناحیه صبح امروز با حضورسرهنگ منصور شوقانی جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان در سالن فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

سرهنگ منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم استان سمنان در جمع پاسداران سپاه ناحیه ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد: امام موسی کاظم (ع) در یک فراز نورانی می فرمایند خداوند در روی زمین بندگانی دارد که این بندگان کارها و امورات دیگران را انجام می دهند و نیازهای مردم را برآورده می کنند؛ خداوند به بندگانی که با این شاخصه کار می کنند در روز قیامت امان دارد.

وی با بیان اینکه عظمت انقلاب اسلامی به خاطر همین مسیری است که امت اسلامی در منطقه انتخاب کرده است که این راه شکست‌پذیر نیست تا زمانی که توسط مردم ادامه داشته باشد، افزود: یکی از منشورهای فرماندهان و پاسداران ولایت مداری است. یعنی زمانی که ما بعنوان سرباز ولایت در این جایگاه قرار گرفتیم؛ هرجایی که به ما امر کردند، بتوانیم نقش آفرینی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه قائم استان سمنان در ادامه اضافه کرد: نکته دوم تکلیف گرایی است؛ یعنی مکلف باشیم کاری که انجام می دهیم مورد رضایت ولی امرمان است؛ ما باید در راه حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بکوشیم.

شوقانی تصریح کرد: نکته سوم عزت و اقتدار است. امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت و افتخارات خود را مرهون نیّات پاک انسان هایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس، در عرصه امنیت و جبهه مقاومت نقش آفرینی کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه نکته چهارم انقلاب محوری است، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) در سطح بندی معروفات، در حال حاضر بالاترین معروفات در نظام ما حفظ انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه قائم استان سمنان با اشاره به اینکه نکته مهمی که امروز همه ما نیاز داریم در جامعه تزریق کنیم، امید بخشی است، گفت: یکی از اهداف دشمن نرمالیزه کردن است و در این حوزه هم کار می کنند. امید آفرینی، امید بخشی و آن چراغ نورانی که امام راحل برای ما روشن کردند، ما هم بتوانیم این عنصر مهم را در جامعه تزریق کنیم.

شوقانی افزود: مردمی بودن نکته دیگری از دکترین سپاه است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هیچ کس بعنوان یک مجموعه صرف نظامی نمی شناسد و سپاه با رویکرد مردمی بودن در بسیاری از امور حضور و مشارکت دارد.

وی در خاتمه تاکید کرد: نکته آخر جذب حداکثری و دفع حداقلی برای نظام است. همه کارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را اگر هیچ کس انجام ندهد، سپاه موظف به انجام آن است. با این نگاه که پاسداری از دستاورد انقلاب اسلامی با مجموعه سپاه پاسداران است.

بر این اساس؛ حمید بافتی طی حکمی  به عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرخه معرفی شده است.

گفتنی است وی پیش از این در کسوت فرمانده حوزه موسی بن جعفر (ع) شهرستان مشغول به خدمت بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار