فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

کمک مومنانه ۲۹۶ میلیارد تومانی مردم به نیازمندان در سه مرحله /اجرای طرح عیدی مومنانه در آستانه نوروز

ساری-فرمانده سپاه کربلا از کمک ۲۹۶ میلیارد تومانی مازندرانی‌ها به نیازمندان در سه مرحله نهضت مومنانه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۶۸۴۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
کمک ۲۹۶ میلیارد تومانی مازندرانی‌ها به نیازمندان در سه مرحله نهضت مومنانه /
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (علیه السلام)،   بعد از ظهر امروز با حضور استاندار، فرمانده سپاه کربلا، مدیران کل سازمان‌ها و مسئولین نهاد‌های انقلابی با هدف هم افزایی بین نهاد‌ها و دستگاه‌ها در راستای اجرای هدفمند و اثرگذار رزمایش‌های کمک مومنانه در سطح استان و همچنین  جمع بندی اقدامات صورت گرفته در سال جاری و برنامه ریزی‌های لازم در جهت تداوم نهضت‌های همدلی در سال ۱۴۰۰ با اجرای هر چه باشکوه‌تر کمک مومنانه در مقطع عیدانه در آستانه عید نوروز در ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این جلسه ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه امام موسی بن جعفر (علیه السلام)، با اشاره به فعالیت قرارگاه امامحسن مجتبی (علیه السلام) گفت: با جلساتی که با استاندار و و نماینده، ولی فقیه در مازندران داشتیم، امضایی سه جانبه‌ای صورت گرفت و دستگاه‌های اجرایی، بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد برای رزمایش کمک مومنانه پای کار آمدند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سه مرحله کمک مومنانه در مازندران اجرا شده است، افزود: در مرحله اول از ۱۵ شعبان تا پاین رمضان، اقلامی شامل تامین جهیزیه، البسه، وسایل کمک آموزشی، موبایل، تبلت، بسته‌های معیشتی، بهداشتی، گوشت قربانی، اطعام دهی، پرداخت قبوض، پرداخت اجاره بها، جشن تکلیف و کارت هدیه و ... بالغ بر ۱۲۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

سردار مسلمی با اشاره به اجرای مرحله دوم کمک مومنانه از عید قربان تا عید غیر مصادف با دهه ولایت و امامت  و همچنین دهه اول محرم و پایان صفر اضافه کرد: در این مرحله ۱۱۳ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوری و اهدا شد.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه در مرحله سوم کمک مومنانه که در هفته بسیج در آذرماه، دی ماه و بهمن ماه اجرا شد، تصریح کرد:۵۹ میلیارد تومان  در این مرحله نیز به نیازمندان کمک شد.
 
کمک ۲۹۶ میلیارد تومانی مازندرانی‌ها به نیازمندان در سه مرحله نهضت مومنانه /
سردار مسلمی در ادامه با بیان اینکه در کمک مومنانه این فضا فراهم شده است که همه برای کمک به نیازمندان ورود پیدا کنند، افزود:  در طرح شهید سلیمانی هم بسته‌های معیشتی بین آسیب دیدگان کرونایی با کمک شهرداری‌های شهرستان‌ها اهدا شد.
 
فرمانده سپاه کربلا از کمک  ۱۰۸ میلیارد تومانی در طرح شهید سلیمانی شامل ماسک، بسته بهداشتی،بسته معیشتی، ضدعفونی و گندزدایی  هم خبر داد و اضافه کرد: هم افزایی بین مسئولان و دستگاه و نهادها بسیار خوب و جای تقدیر و تشکر دارد.
 
سردار مسلمی با قدردانی از ناجا که در همه عرصه ها فعال است، خاطرنشان کرد:  با استفاده از ظرفیت مردم،خیرین و دستگاه های اجرایی کمک های خوبی به نیازمندان شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها