امام جمعه موقت شهرستان دشتستان:

تنها راه نجات جامعه حمایت از ولایت است

در آستانه سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)، آئین عبادی سیاسی نماز جمعه برازجان توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا انصاری امام جمعه موقت شهرستان اقامه شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۸۶۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام انصاری ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در ۲۵ ماه رجب به همه پیروان آن حضرت، گفت: سه حرم بزرگ اهل بیت در کشور ما همه فرزندان این امام همام هستند. وی اظهار داشت: هر چند امامان ما موفق به تاسیس حاکمیت الهی نشدند، اما فرزند این امام یعنی روح ا... موسوی خمینی آرزوی دیرینه ائمه اطهار را جامه عمل پوشاند.
انصاری تاکید کرد: بیان برکات و افتخارات این نظام و انقلاب ساعت‌ها وقت می‌طلبد، اما در یک کلام هر چه مشاهده می‌کنیم از خدمات، پیشرفت، عزت و اقتدار متعلق به این نظام و انقلاب است و هرچه ضعف و مشکلات و بی عدالتی هاست نتیجه انتخاب بد می‌باشد.
امام جمعه موقت یادآور شد: ولایت محوران، فشار‌های معیشتی و سوء استفاده‌ها را به انقلاب و نظام نسبت نمی‌دهند و در هر شرایط از این یادگار امام کاظم علیه السلام دفاع می‌کنند.
حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: تنها راه نجات جامعه و شناخت جایگاه امامت و ولایت گوش به فرمان رهبری و حمایت از ولایت است.
ارسال نظرات