سم پاشی رایگان باغات کشاورزان زلزله زده سی سخت توسط بسیج جامعه کشاورزی

سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح همزمان با وقوع زلزله در شهر سی سخت به یاری کشاورزان و سازمان جهاد کشاورزی شتافت و تاکنون در بحث برآورد خسارت ها و سم پاشی باغات و ... خدمات رسانی می کند.
کد خبر: ۹۳۲۶۸۶۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, با توجه به ابلاغ و ماموریت سردار فرماندهی سپاه فتح به سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان مبنی بر ورود به بخش کشاورزی و کمک به کشاورزان، در روز های ابتدایی زلزله با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه فتح اقدام به برآورد میزان خسارت وارده به بخش کشاورزی چه در بخش های تولیدی و چه بخش های زیر ساختی کانال ها و جداول آبیاری و ... نمود.
همچنین در اقدامی دیگر با توجه به فصل سم پاشی و روغن پاشی باغات با شناسایی کشاورزان مستحق و زیان دیده در حادثه زلزله، با همکاری کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان بویراحمد، مدیریت‌های کشاورزی شهرستان دنا و بویراحمد و همچنین همکاری ویژه انجمن تراکتورداران شهر سی سخت اقدام به سم پاشی رایگان باغات کشاورزان کرد.
این اقدام در قالب اردوی جهادی ۲ روزه صورت خواهد گرفت.
همچنین سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح با همکاری تیپ مستقل ۴۸ فتح در ماموریتی جداگانه اقدام به بازگشایی معابر و راه های مواصلاتی باغات و طرح های کشاورزی در سطح شهر گردید.
سازمان بسیج جامعه کشاورزی این قول را خواهد داد که تا پایان فصل برداشت محصولات کشاورزی در زمینه های آموزش، ترویج و .... در خدمت مردم زلزله زده سی سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات