دیدار اعضای جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان دشتستان با امام جمعه

دبیر و قائم مقام جامعه جوانان متحد اسلامی شهرستان با حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان در محل دفتر وی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۲۶۸۷۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، اسماعیل ضیاء دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی دشتستان خلاصه‌ای از سیاست‌ها و برنامه‌های این تشکل را بیان کرد و به موضوع مهم تشکل که نقش جوانان و چگونگی استفاده از حضور جوانان است اشاره کرد و خواهان کمک و یاری جبهه‌های انقلاب و نیرو‌های مردمی و استفاده از پتانسیل نهاد‌های انقلابی در این راه شد.
در ادامه اسماعیل سیاح قائم مقام جامعه جوانان متحد اسلامی دشتستان با ارائه توضیحاتی در مورد کار سیاسی جامعه جوانان، نقش و حضور در انتخابات شورا و ریاست جمهوری مطالبی را ارائه داد.
در این نشست حجت الاسلام مصلح امام جمعه دشتستان ضمن توصیه حول محور وحدت و انسجام تشکل‌های سیاسی و انقلابی در جهت خدمت به نظام و انقلاب افزود: کار تشکیلاتی از توصیه‌های بزرگان و فرمود: ه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده که همواره سعی بر این است که تشکل‌های سیاسی در جهت مطالبه گری و روشنگری جوانان همراه باشد.
امام جمعه دشتستان در ادامه گفت: تلاش به همگرایی، وحدت و تشویق مردم به حضوری حداکثری و حرکت در مسیری فارغ از منیت‌ها باشد که تشکل‌های انقلابی برای اعتلای نظام و نفع مردم همراه با روشنگری فعالیت کنند.
حجت الاسلام مصلح افزود: همبستگی و اتحاد بین تشکل‌های سیاسی قطعاً باعث اعتماد و ایجاد شور و هیجان برای حضور در صحنه‌های سیاسی می‌شود و از جمله مباحث مهمی که تشکل‌های سیاسی به ویژه جامعه جوانان متحد اسلامی باید ورود پیدا کنند مبحث مطالبه گری جوانان و روشنگری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار