خبرهای داغ:
سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمانشاه در دهمین جشنواره مالک اشتر حائز رتبه نخست شد.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۰۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سازمان بسیج مهندسین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه موفق به کسب موفق‌ترین سازمان و گروه جهادی در بسیج و همچنین موفق‌ترین سازمان قشری در استان کرمانشاه شد.

بر اساس این گزارش، در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۸، سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین سازمان قشری سطح بسیج در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج و اخذ لوح افتخار سازمانی از سوی سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین شد.

در متن این لوح افتخار سازمانی آمده است: در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف فرماندهی کل سپاه در وضعیت و عملکرد سال ۹۸ مفتخر به کسب رتبه موفق‌ترین سازمان قشری در سطح بسیج در پنجمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج گردیده‌اید. بی شک این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک همکاران عزیز و خدوم آن سازمان می‌باشد.

این متن می افزاید: اینجانب بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم. ان شاالله با اتکا به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه وشریف) و پیروی از رهنمودهای نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در خدمت صادقانه به اسلام و انقلاب و توسعه تفکر بسیجی، موفق باشید.

شایان ذکر است این سازمان موفق به کسب موفق ترین سازمان قشری در سطح سپاه استان در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از سوی سرتیپ دوم پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گردید.

گفتنی است، هدف جشنواره مالک اشتر، معرفی برترین و موفق‌ترین رده‌های سپاه و بسیج به صورت سالانه و با انگیزه ایجاد رقابت و الگو سازی بین رده‌ها از اهداف این جشنواره می‌باشد. همچنین نو آوری در اجرای برنامه‌ها، چابکی، نگاه‌های بلند مدت و الگوهای جهادی از ملاک‌ها رده‌های برتر بوده است.

ارسال نظرات