خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در زنجان:

رسالت امروز ما تبیین دفاع مقدس و حضور سرداران در آن است

تبریز- نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: رسالت امروز ما این است که به باید به نسل جوان از انگیزه و دلایل حضور سرداران در جبهه بگوییم اینکه چرا تا شهادت پیش رفتند.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۸۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام خاتمی در آیین بزرگداشت شهادت مهدی باکری که در آستانه سالگردش در تبریز برگزار شد گفت: چرایی جنگ مهمترین سوال نسل چهارم انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم به آن پاسخ مستدل بدهیم.

وی افزود: ما شروع کننده جنگ نبودیم و این جنگ که بر ملت ایران تحمیل شد به اعتقاد ما جنگ جهانی سوم بود  یک کشور در مقابل ۴۷ کشور دنیا ایستاد و گواه این مدعا همان اسرایی است که از ۱۷ کشور مختلف بودند و در طول ۸ سال توسط رزمندگان اسلام شناسایی شدند.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی ما در تلاش برای احیا و ترمیم عزت از دست رفته کشور و ملت بودیم که آنچه توسط شاهان قاجار و پهلوی به مسلخ رفته بود اما غائله ضد انقلاب تمامی نداشت و گروهک‌های مسلح هر لحظه با خدعه‌ای در مرز‌ها علیه نظام نوپای اسلامی عملیات می‌کردند در گیر و دار مقابله با این توطئه‌ها استکبار جهانی به سرکردگی صدام وارد میدان شد و به همین دلیل است که می‌گوییم ما آغازگر جنگ نبودیم  چرا که جنگ چیزی جز ویرانی و نابودی ندارد.

وی اضافه کرد: نسل چهارم همواره مورد تاکید رهبر انقلاب است و  در بیانیه گام دوم نیز بار‌ها بر این موضوع تاکید شده است رسالت امروز ما این است که به آن‌ها از انگیزه و دلایل حضور سرداران در جبهه بگوییم  اینکه چرا تا شهادت پیش رفتند البته این روشنگری باید به دور از احساس و با منطق و استدلال باشد چرا که ما همواره در حال مبارزه هستیم و مبارزه جز با شناساندن روحیه مقاومت میسر نیست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار