خبرهای داغ:
مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه عاشورا:

مساجد باید گره گشای مردم باشند

تبریز- مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه عاشورا گفت: فعالیت مساجد باید به نوعی برنامه ریزی شود که گره گشای مردم باشند و بتواند نقش موثری در اسلامی نمودن محله ها ایفا کند.
کد خبر: ۹۳۲۶۹۸۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سید تقی طه در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه های  سپاه اسکو افزود: اقامه نماز جماعت در مساجد حداقل کاریست که می توان در مسجد انجام داد و به هیچ عنوان نباید به آن بسنده نمود بلکه باید با آوردن تمامی برنامه ها در قالب مسجد و با محوریت امام جماعت، وارد فضای خدمت رسانی به مردم شد.

وی ادامه داد: متولیان مساجد و بخصوص فرماندهان پایگاه ها باید با شناسایی توانمندی ها و نیازمندی های محله و اولویت بخشی به نیازمندی ها با بهره گیری از ظرفیت های همان محله به حل مشکلات مردم پرداخته و در خصوص ارائه خدمات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیش رونده و پیش برنده باشند.

سید تقی طه بیان کرد: یکی از وظایف مهم فرماندهان پایگاه جذب آحاد مردم، بویژه نوجوانان و جوانان به مسجد است که در این مورد باید با بهره گیری از علم روانشناسی و توجه به شناخت مخاطب راه را برای جذب حداکثری ساکنان محله به مسجد هموار کرد و برای نیل به این هدف بهره گیری از ظرفیت هیئت های اندیشه ورز بسیج لازم و ضروری است.    

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه عاشورا اظهار کرد: تعامل متولیان مساجد با یکدیگر و همچنین ارتباط گیری موثر ایشان با اصناف، کسبه و همسایگان مساجد در وفادار نمودن عمومی مردم به ارزش های انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارد و باید مورد توجه خاص قرار گیرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها