همزمان با هفته منابع طبیعی توسط بسیج مهندسین صنعت سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه انجام گرفت

اجرای طرح هر شهید یک درخت به نیابت از شهدای صنعت کرمانشاه در شهرک صنعتی زاگرس

در این مراسم ۵۰ نهال درخت در شهرک صنعتی زاگرس با حضور سرهنگ فرزاد امیری مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و مهندس بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه غرس شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۰۱۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و به جهت ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر و شروع هفته ای نیک با نام و یاد این بزرگمردان تاریخ، سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم(ص) با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه، طرح هر شهید یک درخت را به نیابت از شهدای صنعت کرمانشاه اجرا کرد.

در این مراسم ۵۰ نهال درخت در شهرک صنعتی زاگرس با حضور سرهنگ فرزاد امیری مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و مهندس بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه و جمعی از عوامل مرتبط غرس شد.

امیری ضمن گرامیداشت یاد و راه شهدا، زنده نگه داشتن نام افتخار آفرینان و مردان بزرگ این مرز و بوم را بسیار مهم و بااهمیت دانست و بیان داشت: امنیت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی شهدا است.

ایشان در ادامه با بیان اینکه تحقق شعار سال جهش تولید تنها با تلاش شبانه روزی و مجاهدت بی‌وقفه و صادقانه میسر است افزود: این مهم جز با الگوبرداری از ایثار و فداکاری شهدا امکان پذیر نیست.

امیری اظهار کرد: تلاش جهت توسعه شهرک‌های صنعتی و شکوفایی کارخانجات و ایجاد اشتغال تنها بخش کوچکی از ادای دین ما به شهدا در شرایط فعلی جنگ اقتصادی است.

در پایان مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) از زحمات کارکنان شرکت شهرک های صنعتی و به ویژه کارگران شهرک صنعتی زاگرس تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات