خبرهای داغ:

پای ویروس کرونای انگلیسی به استان سمنان باز شد/اولین ابتلا در شاهرود

شاهرود_نخستین مورد ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا (کرونای انگلیسی) در شاهرود شناسایی شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۰۱۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
پای ویروس کرونای انگلیسی به استان سمنان باز شد/اولین ابتلا در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اولین مورد ویروس کرونایی استان در شاهرود شناسایی شد، گفت: بیمار خانم جوانی است که هم اکنون با حال عمومی خوب در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری است.
دکتر احسان بینش افزود: با توجه به میزان زیاد شیوع ویروس کرونای انگلیسی، احتمال بروز موارد دیگری از مبتلایان به ویروس جهش یافته کرونا در روز‌های آینده در استان سمنان وجود دارد
معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: بیمار سابقه سفر به خارج از شهرستان شاهرود هم نداشته و از اطرافیان وی هم تست کرونا گرفته شده است.
وی با اشاره به شناسایی ۳۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در ۲ روز اخیر افزود: مجموع مبتلایان قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به هفت هزار و ۶۴۶ نفر رسید.
بینش خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۴ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش بستری هستند که ۱۲ نفر در بخش‌های ویژه کرونا بستری هستند.
وی از مردم خواست با جدیت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از تجمع، برگزاری دورهمی، حضور غیر ضروری در مراکز خرید و سفر پرهیز کنند
ارسال نظرات
پر بیننده ها