بررسی راههای مطالبه گری و اطلاع رسانی اخبار حوزه صنعت و معدن در استان خوزستان

در جلسه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان راههای مطالبه گری و اطلاع رسانی اخبار حوزه صنعت و معدن مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۲۷۰۱۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، مهندس خانچی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن اذعان داشت: که با ادامه و اجرای طرح صنعتی یار و معدنی یار ضمن اینکه برای کمک و رفع مشکل در کنار تولیدکنندگان و فعالین کارآفرین قرار می‌گیریم می‌توانیم در زمینه های بازاریابی داخلی و برون مرزی کمک حال استان زرخیزمان باشیم.

در ادامه دکتر بهمنی مسئول بسیج رسانه سپاه حضرت ولی عصر (عج) بیان کرد: بسیج رسانه با داشتن ظرفیت ها و تعامل با صدا و سیمای ملی و استانی و دیگر رسانه ها و خبرگزاری ها می تواند در مطالبه گری و رفع موانع تولیدکنندگان و صنعتگران کمک شایانی کند.

وی گفت: با توجه به بروکراسی اداری در کشور مطمئناً صنعتگران ما در حوزه مطالبه‌گری نیازمند صدای رسا هستند در این خصوص بسیج رسانه با رسالتی که دارد حتماً صدای این قشر زحمتکش و آسیب دیده می‌شود.

مهندس خانچی بیان کرد: یکی از وظایف سازمان بسیج مهندسین، شناسایی فرصت ها، موانع و ظرفیت های استان است که به لطف خدا تاکنون با همکاری موسسات علمی و دانشگاهی ارگانها و نهادها دیگر به خصوص سازمان صمت، شرکت شهرک ها و اتاق بازرگانی حرکت خوبی در استان انجام شده است.

مهندس خانچی اشاره کرد: اولین ماموریت سازمان بسیج مهندسی شناسایی و کسب اطلاعات از کارگاه‌های فعال، نیمه فعال و راکد بود و ماموریت بعدی رفع موانع است

وی گفت:  این سازمان برای ایجاد اشتغال زایی و کمک به معیشت مردم استان با آغوش باز از دانش و ظرفیت ها و طرح های شما عزیزان استقبال می‌کند و از همه هم وطنان و هم استانی های گرامی تقاضا داریم که جهت رونق و جهش تولید در استان ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار