شاهرود_به همت پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه زینب کبری (س) منطقه کلاته خیج شاهرود و در راستای رزمایش کمک مومنانه و ایام ماه رجب بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان روستا‌های این منطقه تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۰۷۲
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرنگار بسیج، به همت پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه زینب کبری (س) منطقه کلاته خیج شاهرود و در راستای رزمایش کمک مومنانه و ایام ماه رجب بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان روستا‌های این منطقه تهیه و توزیع شد.
به همت پایگاه راضیه شهر کلاته خیج پنج بسته کمک مومنانه به ارزش دوازده میلیون و پانصد هزار ریال بین نیازمندان توزیع و بیش از ۲۲ بسته فرهنگی نیز توزیع گردید.
همچنین بسیجیان این پایگاه بیش از ۷۰ پرس غذای گرم تهیه وبا رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع و یک کمد تهیه و به یک خانواده نیازمند توسط حلقه صالحین شهید رجبعلی عجم اکرامی پایگاه اهدا شد.
پایگاه مرضیه نیز از تیم پزشکی خراسان جنوبی در قالب خادمیاران رضوی در محل پایگاه دعوت و ویزیت و معاینه رایگان و اجرای برنامه‌های فرهنگی جهت کودکان و بزرگسالان به همراه زیارت پرچم امام رضا (ع) و اهدا جوایز رضوی به کودکان به همراه پخش صوت آهنگ‌های حضرت از بلند گو روستا اجرا گردید.
جشنواره شیرینی پزی جمعی از خواهران بسیجی پایگاه فضیلت روستای ابر نیز در فاطمیه مسجد امام حسین (ع) با نظارت تقوی استاد دانشگاه سمنان و مشاور خانه و خانواده، حجت الاسلام نبی استاد طب و حجت الاسلام صادقی روحانی محل با سخنرانی تقوی برگزار و در پایان هدایایی به برترین ها‌ی این مسابقه اهدا گردید.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها