جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور مجازی دانش آموزان در شهرستان دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۰۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، این جلسه با حضور فرماندهی سپاه ناحیه دهلران ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران، مسئولین بسیج دانش آموزی و کارشناسان مدیریت برگزار گردید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران در این نشست با اهمیت خواندن برگزاری اردوی راهیان نور اظهار داشت: هر ساله آموزش و پرورش با همکاری سپاه ناحیه به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  در بین دانش آموزان بویژه نسل جوان و نوجوان اقدام به برگزاری اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی می کند . امسال به جهت درگیری با بیماری کرونا ، اردوی راهیان نور در فضای مجازی با ضوابط و مقررات ابلاغی در بستر شاد برگزار می شود.

 بختیاری افزود : این اردو بین دانش آموزان ابتدایی دوره دوم ،متوسطه اول و دوم روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفندماه برگزار می شود و در این دو روز دانش آموزان از شرکت در کلاس های درس معاف خواهند بود .

در ادامه، فرماندهی سپاه ناحیه دهلران سرهنگ آبدانی بیان داشت :در برهه کنونی ما بعنوان وارثان شهدا وظیفه سنگینی بر عهده داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا این فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده نیز منتقل شود و برگزاری اردوهای راهیان نور تاثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده دارد.

کارشناس فرهنگی ، هنری مدیریت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه حدود ۵۴۰۰ دانش آموز برای شرکت در اردوی راهیان نور اعلام حضور کرده اند گفت: در این اردوی دو روزه برنامه های خاصی در بستر شاد طراحی شده از جمله ، سه شنبه ۱۹ اسفند ماه افتتاحیه ساعت ۹ صبح با حضور حداکثری دانش آموزان و روایتگری و بازدید مجازی از یادمان های قلاویزان ، شرهانی و ساعت ۲۰شب شبی با شهداء و روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه دعای عهد قرارگاه بانروشان ، اروند کنار و شلمچه برگزار می شود.

در پایان هر برنامه اجرای مسابقه و اهداء جوایز انجام می شود.

ارسال نظرات