برگزاری اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان در زابل

زابل-اولین یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم استان ویژه نیروهای مسلح در منطقه سیستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۴۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در زابل، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اکبر پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان گفت: امروز باید ببینیم که شهید حاج قاسم سلیمانی چه داشت که صاحب مکتب می شود.

وی افزود:مکتب شهید سلیمانی برای همه ما درس و پیام وظیفه دارد که باید در راه آرمانهای انقلاب اسلامی به کار گرفته شود.

حجت الاسلام اکبر پور خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی خدا را محور قرار داده بود و یکی از دلایلی که خود این شهید لباس رزم به تن میکرد ودر جبهه جنگ حضور می یافت قرار دادن خداوند بعنوان محور بود که از مکتب امام حسین بر گرفته شده است.

وی ادامه داد: دومین محوری که شهید سلیمانی برای خود انتخاب کرده بود ولایت مداری و تعهد به ولایت بود امروز خیلی ها عنوان می کنند که ما ولایت مدار هستیم اما در صحنه های امتحان است که مرد از نامرد تشخیص داده میشود.

وی گفت: امروز کسانی هستند که زیر سایه درخت انقلاب و ولایت بهره می برند اما مثل موش به ریشه های این درخت افتاده اند تا در خت را بخشکانند.

حجت الاسلام اکبر پور ادامه داد:یکی از مهمترین ویژگی های مهم حاج قاسم سلیمانی بعد مدیریتی ایشان بود که گروههای مختلف مقاومت را از کشورهای مختلف زیر یک پرچم قرار داد.

وی گفت :مدیریت اسلامی را باید از حاج قاسم اموخت امروز اگر نابسامانی هایی وجود دارد ریشه در بی عرضه بودن برخی از افراد دارد.

وی در ادامه افزود: سیاست اسلامی اگر در این مملکت سایه افکند دیگر مرد جلوی خانواده خود شرمنده نمی شود اگر تحصیلکردهای غرب در اقتصاد کشور رخنه کنند دودش به چشم مردم می رود امروز می بینیم گه با فاصله گرفتن از اقتصاد اسلامی چه بر سر معیشت خانواده ها امده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار