به همت بسیج اساتید چهارمحال‌و بختیاری به صورت وبیناری برگزار شد:

سومین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

سومین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون سرنوشت انقلاب‌های جهان و مقایسه آن‌ها با انقلاب اسلامی ایران با همکاری مرکز هم‌اندیشی اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به صورت مجازی و برخط برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۴۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در سومین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب بسیج اساتید دانشگاه‌های این استان که به صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران مایه سربلندی کشور و آغازگر عصر جدید در جهان شده است.

بسیج انقلاب اسلامی را به پایبندی به شعارهای خود در چهارچوب‌های کلیشه‌ای که موجب در هم شکسته شدن قدرت‌های غربی و شرقی شده است معرفی کرد و افزود: رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر زورگویان، حمایت از مظلومان و مستضعفان و مروت انقلابی به همراه صداقت است.

سومین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه لازمه ادامه این راه عبرت گرفتن از تجربه‌های گذشته است اضافه کرد: پیشرفت در همه عرصه ها حاصل می شود اگر انسان‌ها استعداد و توانایی‌های خود را در مسیر پیشرفت و آبادانی به کار گیرند.

در پایان این نشست احمدرضا بسیج ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اساتید و نخبگان دانشگاهی از آنان خواست تا با تلاش‌های زیاد خود در این زمینه فضا را برای انجام فعالیت‌ها در عرصه‌های علمی و فناوری به جهت کسب قدرت بیشتر و غلبه بر مشکلات ایجاد نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
آخرین اخبار