با توزیع 3000 بسته کمک مومنانه دیگر؛

توزیع بسته های کمک مومنانه سپاه میانه به بیش از 32000 بسته رسید

تبریز-فرمانده سپاه میانه گفت: از ابتدای شروع کرونا تا کنون بیش از 32000 بسته کمک مومنانه توسط سپاه میانه توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۵۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در آیین توزیع مرحله سوم از مقطع پنجم کمک های مومنانه، با اعلام این خبر ضمن قدردانی از خیرین، فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج، شرکت فولاد، کمیته امداد امام خمینی(ره) و برخی دیگر از ادارات در تهیه، بسته بندی و توزیع این کمک ها، اظهار داشت: برای تهیه این بسته ها مبلغی بالغ بر 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با تبریک عید مبعث و با گرامیداشت فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا، رشادت های شهدا و رزمندگان آذربایجان شرقی در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: احیای کلمات ارزشمند شهید و شهادت یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بواسطه جریان فرهنگ شهادت در کشور بود که توانستیم در دوران دفاع مقدس از خاک و ناموس کشور، صیانت و حراست کنیم.

محمدی امنیت، اقتدار، عظمت و آرامش کشور را مدیون خون شهدا و ایثارگری های آنان دانست و اظهار داشت: شهدا با علمداری پرچم خونین سید الشهدا که توسط امام راحل بار دیگر افراشته شده بود را با خون خود افراشته نگه داشتند و مانع از تصرف خاک و نوامیس کشور به دست بیگانگان شدند.

وی با اشاره به تلاشهای تجزیه طلبانه دشمن در راستای نابودی اسلام و انقلاب، متذکر شد: آنها همچون کرکس، خفاش و کفتار به دنبال تکه تکه کردن خاک کشورمان بودند اما شهدا با حفظ تمامیت ارضی کشور مانع از تکه تکه شدن پرچم آن شده و قامتشان را خم کردند تا قامت انقلاب خم نشود.

   وی نتیجه دوری از فرهنگ شهادت را تضرر، شکست و نفوذ و چپاول عنوان کرد و افزود: اگر این فرهنگ از جامعه برچیده شود، تسلط دشمن و اسارت مردم را در پی خواهد داشت.

   آیین توزیع 3000 بسته کمک مومنانه در مرحله سوم از مقطع پنجم این کمک ها به مناسبت گرامیداشت عید مبعث، با حضور مسئولانی از شهرستان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی میانه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار