معاون محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:
زاهدان-معاون محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون چهار هزار و ۷۳۱ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری میان زوجین جوان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۵۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: دغدغه بسیج و سپاه رفع مشکلات محرومین و نیازمندان در سطح استان است که این نهاد مردمی با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای مواسات و همدلی از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون اقدامات موثر و ارزشمندی را در راستای خدمت بی منت به محرومین جامعه ارائه کرده است.
 
وی با تاکید بر این مطلب که سپاه پاسداران در طول سال‌های اخیر پیشرو و پیشگام بوده است، که این نهاد انقلابی در سطح استان با شناسایی زوجهای جوان و بی بضاعت توانست جهیزیه تهیه و برای آغاز زندگی مشترک به آنها اهدا کند.
 
معاون محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه ادامه داد: تاکنون چهار هزار و ۷۳۱ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری میان زوجین جوان توزیع شده است.
 
این مسئول تصریح کرد: طی مراسمی به منظور کمک به خانواده های نیازمند و خدمت به نوعروسان تعداد 26 سری جهیزیه بین نوعروسان سراوانی اهدا شد تا همزمان با عید مبعث زندگی مشرک خود را آغاز کنند.
 
سرهنگ جعفری ادامه داد: سیستان و بلوچستان ۱۲۳ هزار میلیار تومان در ۱۴۸ عرصه مختلف از جمله راه سازی، جاده سازی، سد سازی، راه آهن، خدمات عمومی بهداشتی و آموزشی خدمت گذاری کرده است.

وی بیان کرد:  ۱۱ هزار و ۲۹۱ پروژه عمرانی بالغ بر ۲۶۲ میلیار تومان در ۲ سال گذشته در مجموعه‌های مختلف سپاه اجرا شده که عمده این فعالیت‌ها در حوزه احداث و توسعه زیر ساخت روستایی، مسکن، اشتغال، احداث و توسعه فضای آموزشی و بهداشت بوده است.
 
این مقام مسئول با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در زمینه اهدای بسته‌های معیشتی بیش از ۱۴۸ هزار و ۹۶۳ بسته میان یک میلیون و ۶۰۰ نفر توزیع کرده است، گفت: توجه‌ای که امروز سپاه به مجموعه محرومیت‌زدایی و مردم نوازی که دارد در هیچ جای دنیا وجود ندارد که در راس یک مجموعه نظامی و تشکیلاتی، فرماندهان آن مجموعه خود جهادی وارد عمل شوند.

جعفری خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته درسراوان ۱۳۵۵ عرصه خدمت رسانی در حوزه احداث مسکن مددجویان، خانه محروم، احداث مدرسه، آبرسانی به زمین‌های کشاورزی، احداث زمین ورزشی، خانه عالم، برق رسانی به چاه ها، تکمیل مدرسه، پرورش شترمرغ، احداث گلخانه و غیر انجام شده است.
ارسال نظرات