رضا محمدی رییس بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی، تقویت روحیه مطالبه گری در دانشگاه‌ها را یکی از آرمان‌های بسیج اساتید دانست و گفت: یک بسیجی باید بتواند در همه حوزه‌ها با بصیرت وارد عمل شده و ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی خود زمینه‌های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۶۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز با حضور رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان آذربایجان شرقی، رییس و هیات رییسه و اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز 14 اسفند 99 در این دانشگاه برگزار شد.

محمدعلی کی‌نژاد، رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در این مراسم گفت: بسیج تشکل نیست و با همه کانون‌ها، انجمن‌های علمی، انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های سیاسی متفاوت است و همه خود را متعلق به بسیج می‌دانیم.

رییس دانشگاه هنر اسلامی تبریز افزود: بسیج به هیچ حزب و جناحی تعلق ندارد و رنگین‌کمانی از آدم‌هایی با تفکرات گوناگون است. بسیج اساتید جایگاه ویژه‌ای دارد و در زمینه جایگاه خاص بسیج اساتید همین بس است که رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه‌ای به بسیج اساتید دارد .

وی با بیان اینکه مسئول پیشین بسیج اساتید دانشگاه هنر اسلامی تبریز تعامل خوبی با مسئولان دانشگاه داشت، ابراز امیدواری کرد :  بسیج اساتید این دانشگاه خوشنام‌تر و قوی‌تر از گذشته به فعالیت‌های خود ادامه دهد و مسئولان دانشگاه هم در کنار آنها قرار دارند .

وی با بیان اینکه بسیج یک قشر سرآمد است، ادامه داد : کار بسیج اساتید ارزشی و ماندگار است و برای حفاظت از آرمان‌های نظام و انقلاب فعالیت می‌کند.

در ادامه این مراسم رضا محمدی، رییس بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی  به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید بسیجی اشاره کرد و گفت: اساس و بنیان فعالیت‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها در راستای تبیین مواضع و فرامین مقام معظم رهبری است.

وی تقویت روحیه مطالبه‌گری در دانشگاه‌ها  را یکی از آرمان‌های بسیج اساتید دانست و گفت: یک  بسیجی باید بتواند در همه حوزه‌ها با بصیرت وارد عمل شده و ضمن حفظ روحیه استکبارستیزی خود زمینه‌های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند .

محمدی با اشاره به اینکه اولین وظیفه بسیج اساتید اعتقاد به شعار « نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی » است ادامه داد: دفاع تمام قد از اسلام ، انقلاب اسلامی و تحقق حکومت اسلامی از دیگر ویژگی های بسیج اساتید است  و بنابر فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرهای دیگری در راه است و ما باید آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب و میهن خود را داشته‌ باشیم.

در پایان این مراسم  با اهدای لوح سپاس از زحمات وهابی، مسئول سابق بسیج اساتید دانشگاه  هنر تبریز تجلیل شد و حکم  سعید کاوه به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید ( برادران ) و گل فرشچی به عنوان مسئول کانون بسیج اساتید (خواهران ) دانشگاه هنر اسلامی تبریز به ایشان اعطا شد.

 

منبع: دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج آذربایجان شرقی
 
ارسال نظرات