خبرهای داغ:
مسئول سایبری مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند:

بسیجی عصر حاضر باید خود را به علوم و دانش روز مجهز کند

همدان-مسئول سایبری مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند گفت: بسیجی عصر حاضر باید خود را به علوم و دانش روز به ویژه اشرافیت و حاکمیت بر فضای اطلاعات در فضای مجازی مجهز کند.
کد خبر: ۹۳۲۷۱۷۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

بسیجی عصر حاضر باید خود را به علوم و دانش روز مجهز کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، امیرحسین حسنی در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت منطقه قهاوند اظهار داشت: حضور هوشمندانه در فضای مجازی از وظایف هر بسیجی است.

وی گفت: حضور با بصیرت و هوشمندانه جوانان انقلابی در فضای مجازی اعلام موجودیت و آمادگی برای مقابله با هرگونه اقدامات دشمنان در راستای جنگ نرم است.

مسئول سایبری مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و رصد خطرها و آسیب‌ها باید از سوی اقشار مختلف بسیج باشد، افزود: دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و آرمان‌های ناب آن به ویژه ولایت فقیه از دیگر وظایف ذاتی بسیجیان بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد:  بسیجی عصر حاضر باید خود را به علوم و دانش روز به ویژه اشرافیت و حاکمیت بر فضای اطلاعات در فضای مجازی مجهز کند.

حسنی عنوان کرد: امروزه رسانه‌ها به عنوان یکی از تاثیرگذارترین ابزار در زندگی افراد نقش مهمی ایفا می‌کند و رسانه‌ها به تدریج در حال افزایش نفوذ خود بر سبک زندگی افراد، آگاهی از واقعیت اجتماعی فرهنگی و سیاسی و شکل دادن به ارزش‌های شخصي هستند.

وی گفت: فراموش نکنید هدف از سواد رسانه‌ای حمایتگری نیست بلکه هدف از سواد رسانه‌ای آماده‌سازی و تدارک‌گری است تا مخاطبان با قوه شخصي خود به معنايابی و معناسازی از پیام‌ها دست یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار