مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:
کریمی گفت: سرمایه‌گذاری بر روی راهیان نور برای آینده جامعه و تربیت نسل جوان بسیار با اهمیت است و می‌تواند ضامن بقای فرهنگ ارزشی در جامعه باشد، بنابراین باید به آن توجه داشت.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۱۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ظهر امروز در حاشیه جشنواره خادمان شهدا و راهیان نور استان مرکزی گفت: به برکت حضور مقام معظم رهبری در سرزمین های نور روز ۲۰ اسفند ماه به عنوان روز راهیان نور نامگذاری شده که تاکنون این روز آثار و برکات بسیار فراوانی به همراه داشته است.

کریمی اظهار کرد: در طی سال های گذشته استقبال بی نظیر مردم و خصوصا جوانان از اردوهای راهیان نور این حرکت و جریان فرهنگی را تقویت کرد و امروز به مردمی ترین جریان فرهنگی تبدیل شده و رمز ماندگاری فرهنگ دفاع مقدس حرکت هایی همچون اردوهای راهیان نور است.

وی ادامه داد: امروز اگر می خواهیم در حوزه تبیین فرهنگ دفاع مقدس و سیره شهدا اقدامی ماندگار و موثر انجام دهیم باید بر روی کارهای مردمی همچون راهیان نور سرمایه گذاری کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: سرمایه گذاری بر روی راهیان نور برای آینده جامعه و تربیت نسل جوان بسیار با اهمیت است و می تواند ضامن بقای فرهنگ ارزشی در جامعه باشد و لذا باید به آن توجه داشت.

کریمی افزود: امروز علیرغم اینکه با بیماری کرونا به عنوان یک مانع اصلی برای برگزاری راهیان نور مواجه هستیم اما باید ابتکار و خلاقیت را برای برنامه های جایگزین به میدان بیاوریم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای بهره بردن از مناطق سرزمین نور و جبهه های معنویت یک روش نو و خلاقانه است که قطعا می تواند اثرگذاری موثری داشته باشد چراکه جامعه هدف بسیار گسترده تراست و قطعا تاثیر گذاری هم بیشتر خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ایام پایانی سال برنامه ها محوریت خادمین شهدا دارند که به شکل خودجوش فعالیت هایی با رویکرد خدمت رسانی انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از اقدامات ستاد چهل سالگی دفاع مقدس تربیت راویان دفاع مقدس است که در این خصوص کارگاه هایی برگزار شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات