خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدا در دبستان شهید باکری شاهرود

شاهرود_به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهید و در راستای طرح لاله‌های روشن، مراسم یادواره شهدا در دبستان شهید باکری با محوریت شهید شاخص آموزشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۵۴
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
برگزاری یادواره شهدا در دبستان شهید باکری شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهید و در راستای طرح لاله‌های روشن، مراسم یادواره شهدا در دبستان شهید باکری با محوریت شهید شاخص آموزشگاه و با حضور مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، جانشین فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، مدیر کانون بسیج فرهنگیان و مدیر مرکز فضای مجازی سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
سید محمد موسوی، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) و قدردانی از کلیه دست اندرکاران برگزاری این یادواره، گفت: منش و گفتار شهید باکری انسان تربیت می‌کند و نفوذ کلام این شهید والامقام و شهید سلیمانی که سردار دل‌ها و محبوب قلب‌ها شد، ریشه در خدایی بودن آن‌ها دارد و اینکه تمام کارهایشان برای رضای خدا بود.
پخش بخش‌هایی از وصیتنامه شهید باکری که توسط دانش آموزان قرائت شده بود و مصاحبه فاطمه امین زاده مدیر آموزشگاه با همسر شهید باکری، رونمایی از تمثال شهید باکری و تجلیل تعدادی از فرزندان شهدا، از اهم برنامه‌های این یادوار بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها