خبرهای داغ:
آیین اختتامیه راهیان نور مجازی دانش آموزان اصفهان برگزار شد ، این دوره از اردوهای راهیان نور مجازی دانش آموزان بصورت مجازی و غیر حضوری با هماهنگی آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و سازمان اردویی بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۶۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، آیین اختتامیه راهیان نور مجازی دانش آموزان استان اصفهان برگزار شد مسئول بسیج دانش آموزی اصفهان در خصوص این دوره افزود؛این دوره از اردوهای راهیان نور مجازی دانش آموزان بصورت مجازی و غیر حضوری با هماهنگی آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و سازمان اردویی بسیج برگزار شد.

حسین رجب پور افزود:اردو ها ماننده اردوهای و دوره های واقعی بصورت دوره های ۲ روزه برای برادران و خواهران با همکاری سازمان اردویی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان در خصوص حال و هوای اردوها گفت؛همانند اردوهای حضوری برنامه مجازی بصورت زنده و برخط  انجام شد و قابل درک برای مخاطب و با ارتباط گیری بسیار بالا بین مخاطب و مناطق راهیان نور بود
 
وی افزود؛تمام مجریان برنامه هم در صدد انتقال حس حضور در منطقه را داشتند ، در مراحل مختلف آماده سازی اردو و ارتباط با فعالیت خادم الشهدا برگزار شد.
 
سرهنگ علی مقواساز جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در این برنامه افزود:در دوره های راهیان نور تقریبا ۱.۵ میلیون نفر بازدید آنلاین داشته است و این اردوها به لطف بسیج دانش آموزی و اردویی برگزار شد

جانشین سپاه ضرت صاحب الزمان(عج) گفت:به لطف بچه‌های انقلابی در دوران کرونا این حماسه عظیم به بهترین شکل بصورت مجازی برگزار شد و کاری سخت به لطف شهدا به بهترین نحو انجام پذیرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار