اختتامیه مسابقات فرهنگی _ ورزشی دهه مبارک فجر کارکنان آبفای منطقه6تهران با معرفی و اهدای جوایز به نفرات برتر با حضور حسن حقیقی مدیرعامل شرکت، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۷۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، مدیر روابط عمومی و مسئول امور ورزش شرکت آب و فاضلاب منطقه6- شهر ری با اعلام این خبر گفت: مسابقات فرهنگی_ورزشی دهه فجر سال 99 به دلیل شرایط ویژه کرونایی، در دو گروه آقایان و بانوان  و در رشته های دارت، شطرنج، شنای زورخانه ای، پلانک،  طناب زنی و مسابقه فرهنگی به صورت حضوری و  مجازی برگزار شد..

  سید مرتضی میرآبادی افزود: ظهر امروز نیز مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان و نفرات برتر در رشته ها و بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی با حضور حسن حقیقی، مدیرعامل شرکت، حسین خلخالی معاون مالی. پشتیبانی ، ترابی معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و صفری رئیس امور ورزش آبفای استان برگزار شد و  نفرات اول تا سوم هر رشته ورزشی به همراه  10 نفر از برندگان مسابقه فرهنگی، جوایز و هدایای خود را دریافت کردند.

در پایان این دوره از مسابقات در بخش آقایان، سید مصطفی موسوی، جمال وحیدی و مهدی پاکشیر و رضا اصلانی(سوم مشترک) در رشته دارت، علی مددی،حمیدرضا یوسفی و مهدی بیات در رشته شطرنج، مهدی عظمایی، علیرضا رحیمی فر و حمید غفاری در رشته طناب زنی و رضا لواسانی، علی قربانی و محمد سید عبدالهی در رشته های شنای زورخانه ای، دراز و نشست و پلانک. به رتبه های اول تا سوم دست یافتند و در گروه بانوان نیز خانم ها نرگس حسن پور، زهرا محبی و الهام نعیما در رشته دارت  و سمیه عزیزی، زهرا محبی و بهاره کرجی در رشته شطرنج به مقام های اول تا سوم دست یافتند و جوایز خود را دریافت کردند.

همچنین در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های آقای نادر مشایخی و سرکار خانم سنایی به عنوان ناظر و برگزار کننده  مسابقات تقدیر شد.

 

ارسال نظرات