نائب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی ارومیه گفت: تشکل‌های مذهبی به طور قطع در برگزاری باشکوه انتخابات و حضور حداکثری مردم نقش بی‌بدیلی دارند.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۷۷
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

 اکبر ابوالفتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: اینکه مساجد و محافل دینی در شکل‌گیری مبارزات انقلابی نقش زیادی داشته‌اند، بر کسی پوشیده نیست امروز نیز در بسیاری از رویدادهای سیاسی و اجتماعی جایگاه خاص خود را دارند.

این مسئول با بیان اینکه مساجد با محوریت هیئت‌های مذهبی و در کنار آن پایگاه مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در هدایت افکار عمومی نقش زیادی دارند، گفت: روحانیان و فعالان فرهنگی در این بستر برای روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه تلاش می‌کنند.

نائب رئیس شورای هیئت‌های مذهبی ارومیه با بیان اینکه ایام ثبت نام کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از 20 اسفند آغاز شده است، برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم ابراز امیدواری کرد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه به سهم خود برای معرفی گزینه‌های اصلح، کاردان، توانمند، متخصص و در عین حال متعهد تلاش خواهیم کرد، اضافه کرد: در این راستا منویات رهبر معظم انقلاب را به طور قطع فصل الخطاب قرار خواهیم داد.

ابوالفتحی اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز می‌توانند نقش کلیدی را در تعیین سرنوشت مردم ایفا کنند و بدون شک در این زمینه گام برخواهند داشت.

وی، تلاش برای شناسایی نیروهای متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ملتزم به ولایت فقیه، ارتقاء سطح فرهنگ سیاسی و بصیرت جامعه، تشویق مردم برای حضور در انتخابات، تبیین معیارهای امامین انقلاب را مهم‌ترین وظایف مسئولان هیئت‌های مذهبی، روحانیان،  معتمدین و ریش‌سفیدان مساجد دانست.

انتهای پیام

ارسال نظرات