جمعی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهریار در اردوی یک روزه راهیان نور با حضور در بهشت زهرا(س) با آرمان های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۳۲۷۲۸۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج،  معصومه بابایی ، مسئول روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج یک حضرت فاطمه (س) گفت : همزمان با شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) شهریار اردوی زیارتی و عقیدتی با حضور خواهران تشکیلات مضمار و چهار پایگاه فعال حوزه یک حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار  شد.

پایگاه انصار ولایت،پایگاه انصار ولایت الخامنه ای حفظه الله ،پایگاه سوره،پایگاه حضرت خدیجه (س)جوانان و نوجوانان در این اردو با آرمان شهدا پیمان بستند تا جان در بدن دارند از یاری امام خامنه ای حفظه الله و انقلاب اسلامی دست بر ندارند.

در این اردوی فرهنگی زیارت عاشورا در جوار گلزار هفتاد و دو تن شهدای انفجار ساختمان ریاست جمهوری هدیه به روح  بلند امام‌ رضوان الله تعالی و شهدای گرانقدر قرائت شد.

در ادامه، برادر رستمی از راویان موسسه روایت سیره شهید و گروه جهادی علمی و فرهنگی منتظر به روایتگری در مورد ایثار و از جان گذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در راه اعتلای میهن و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی پرداخت . بسیجیان در پایان مراسم به زیارت گلزار شهدای  دفاع مقدس ، قطعه  سرداران بی پلاک  و دیگر شهیدان عزیز مشرف شدند.

 

ارسال نظرات