در راستای کنگره چهار هزار شهید استان یزد درمانگاه موسی بن جعفر (ع) با حضور سرهنگ نوری زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد و مسئولین شهرستان مهریز در خیابان امام حسن (ع) مهرپادین کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۳۲۷۳۰۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد, در آستانه عید سعید مبعث و در راستای کنگره چهار هزار شهید استان یزد درمانگاه موسی بن جعفر (ع) با حضور سرهنگ نوری زاده معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد و مسئولین شهرستان مهریز در خیابان امام حسن (ع) مهرپادین کلنگ زنی شد.
سرهنگ فاتحی در حاشیه این مراسم بیان داشت: زمین این درمانگاه به مساحت ۱۴۰۰ متر توسط چند نفر ازخیرین این منطقه و همکاری اداره اوقاف شهرستان اهداء شده است که به حول و قوه الهی با زیربنای ۹۰۰ متر مربع در سه طبقه با بروزترین امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی جهت رفاه حال مردم مهریز و آحاد بسیجیان شهرستان تا یکسال آینده احداث خواهد شد.
همچنین زارعزاده فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن سپاسگزاری از خیرین ساخت این درمانگاه از دستگاه‌های مرتبط در تسهیل امورات اداری ساخت این مجموعه قدردانی نمود.
گفتنی است مبلغ پانصد میلیون تومان توسط خیر محترم آقای حاج حسن ابویی مهریزی برای شروع ساخت درمانگاه اهداء شده و همچنین سه قطعه زمین از طرف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برای ادامه تامین هزینه ساخت این مجموعه در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات