خبرهای داغ:
بالغ بر یک هزار نفر در جشنواره خانواده های قرآنی در خانه های قرآنی شرکت کردند که کلیت آن به دلیل شرایط کرونایی در فضای مجازی بوده است
کد خبر: ۹۳۲۷۴۰۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزرای بسیج از اصفهان؛ محمد ذوالفقاری عصر امروز در اختتامیه جشنواره خانواده های قرآنی در خانه های قرآنی با بیان اینکه دارالقرآن بسیج ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) در فصل جدیدی فعالیت خود این جشنواره را با شعار هر خانه یه جلسه قرآنی راه اندازی کرد، اظهار کرد: نگاه رهبر معظم انقلاب به فعالیت های قرآنی چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب یک جریان خب قرآنی را در کشور جاری کرده است.

مدیر دارالقرآن بسیج استان اصفهان با اشاره به مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ما در مرکز دارالقرآن به دنبال این هستیم که کتاب قرآن کریم به عنوان یک کتاب زندگی ب جامعه معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه 84 درصد از مردم ایران قرآن را به عنوان کتاب مقدس قبول دارند، خاطرنشان کرد: قرآن باید علاوه بر یک کتاب مقدس، یک کتاب زندگی هم باشد.

ذوالفقاری با بیان اینکه در سال 1400 یک همت خوبی توسط سپاه و بسیج برای فعالیت های فرآنی برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: بالغ بر یک هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که کلیت آن به دلیل شرایط کرونایی در فضای مجازی بوده است.

در پایان این مراسم برگزیدگان در بخش های تخصصی، حفظ 5 جزء، ترتیل کل قرآن، دعاخوانی و طرح صراط(مفاهیم قرآنی، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه) و بحش عمومی ویژه پدران و مادران، کودکان 5 تا 8 سال، کودکان 8 تا 11 سال، نوجوانان پسر و دختر و بخش جوانان دختر و پسر و بخش خانواده معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها