به همت مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم

افتتاح تقاطع غیر هم سطح سربازان گمنام امام زمان در کرمان

وی گفت: تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) پنجمین پروژه‌ای است که به همت مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم ساخته و تحویل مردم کرمان می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۷۴۱۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان(عج) شهر کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان، زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، آیت‌اللهی موسوی معاون امورعمرانی استاندار، سرهنگ روانبخش جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان و عالم‌زاده شهردار کرمان برگزار شد

جواد فلاح در این مراسم ضمن تبریک عید مبعث و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان(عج) کرمان 18 هزار مترمربع زیربنا و 2.5 کیلومتر طول مسیر تقاطع است.

وی  افزود:  170 شمع در این پروژه با حدود 6 هزار تن آرماتور و 45 هزار مترمکعب بتن اجرا شده است که این روش پل‌سازی از روش‌های به روز و مدرن در صنعت بتن‌سازی در دنیا است.

مدیرعامل مؤسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد:  این پروژه معارضین شهری داشت و حدود یک کیلومتر خطوط آب و 2.5 کیلومتر خطوط انتقال برق و همچنین خط انتقال گاز جابه‌جا شده است که  120 هزار نفر روز در این پروژه مشغول کار بودند.

وی گفت: تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) پنجمین پروژه‌ای است که به همت مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم ساخته و تحویل مردم کرمان می‌شود.

در این جلسه رضا رحمانی قائم مقام هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز با بیان اینکه باعث افتخار است که در این روزها پروژه‌های متعدد شهری در نقاط مختلف کشور افتتاح می‌شود اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در سالی که مشکلات اقتصادی بوده توانسته است پروژه‌های بزرگ و متعددی را به بهره‌برداری برساند.

قائم مقام هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه در حال حاضر در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) حدود 300 پروژه بزرگ داریم که در حال ساخت است افزود: استان کرمان تعداد کمی از این پروژه‌ها را دارد.

وی خاطر نشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اعلام آمادگی می‌کند در استان کرمان که زادگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی است با همکاری مسئولین استانی فعالیت موثر داشته باشد.

ارسال نظرات