خبرهای داغ:
پایان حکومت ظلم در زمین

جغدهای ویرانه نشین هیکل سلیمان

اسراییل همانند جغدیست که بر ویرانه ها آشیانه می سازد، ویرانی هیکل سلیمان را بارها تجربه کرده اند، ویرانی سوم مسجدالاقصی پایان حکومت یهود بر کره خاکی خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۲۷۴۹۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

من به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستم، مذاکره با آمریکا ممنوع به خاطر ضررهای بی شماری که دارد و فوایدی که اصلا ندارد. این کلام و فتوای رهبر انقلاب بارها به صراحت بیان شد، اما دولتمردان با تحلیل و تفسیر های وارونه پالس های ضعیف و مذاکره را در برابر تهاجم و تخاصم آمریکا ارسال کردند تا جایی پیش رفتیم که هیچ گاه کشور به اندازه امروز به لبه جنگ تمام عیار با آمریکا نزدیک نبوده است.

خروج آمریکا از برجام را نشان دهنده برجستگی این قرارداد و کلاه گشادی که بر سر آمریکا گذاشتند بیان کردیم. آیا حقیقت کنار رفتن آمریکا ضرر نافرجام این کشور و ضربه فنی شدن در مداکرات است؟ آمریکایی که بدون شلیک یک گلوله پیشرفت هسته ای را متوقف کرد و تیم مذاکره کننده با پذیرش داوطلبانه تحریم ۵ ساله تسلیحاتی در اوج نبردهای منطقه ای ایران، دستگیری ۳عضو تیم مذاکره کننده، نشان دهنده پیروزی بلامنازع آمریکا در برجام بود که هیچ یک از تعهدات را انجام نداد و خواهان اعمال محدودیت های دایمی برجامی برای ایران شد.

آمریکا بارها سیاست خود را اعمال کرده که برای مسایل موشکی، منطقه ای و حقوق بشر ایران نیاز به برجام های متعدد نیست بلکه الحاق چهار خواسته به برجام است تا مایران برای یک قرن در منطقه خاورمیانه برای منافع اسراییل و امریکا تهدید به حساب نیاید.

هر مسئولی در جمهوری اسلامی بخواهد پای میز مذاکره موشک و منطقه را با آمریکا به چالش بکشد در هر سمت و جایگاهی خائن است و باید محاکمه شود. اینستکس اروپایی ها با ۱۰هزار دلار سرمایه و سه کارمند را آن چنان بزرگ نمایی کردند که گویی ۲۰۰ میلیارد دلار اموال بلوکه شده به زودی وارد کشور می شود. برجام چه خاصیتی دارد و چه تعهدی داده شد که برای حفظ آن باید بدعهدی دشمنان را توجیه و تفسیر کنند.

ظریف در جایی به هیئت اروپایی می گوید؛ اگر برجام و توافق را امضا نکنید مردم به ما رای نخواهند داد. آمریکا و اسراییل می دانند دولت بعدی ایران هرگز با نگاه ملتمسانه و ذلیلانه رفتار نخواهد کرد. در همه موارد علوم و فنون ممنوعه وارد خواهد شد. اسراییل را در مخمصه امنیتی قرار می دهد. مردم به هیچ وجه با نگاه غربگرایان همراه نمی شوند زیرا در دولت فعلی با گوشت و پوست خود همه وعده های غربزده ها و غرب را حس کردند.

تنها راه حل برای روی کار آمدن مجدد دولت جدید با رویکرد ظریف و روحانی تهدید و نزدیک کردن سایه جنگ به ایران است تا دو قطبی جنگ و صلح را مطرح کنند. آمریکا در خاورمیانه به همراه اسراییل حملاتی را به منافع ایران خواهند داشت. تحرکات جنگی خویش را در خلیج فارس تشدید می کنند.

اسراییل همانند جغدیست که بر ویرانه ها آشیانه می سازد، ویرانی هیکل سلیمان را بارها تجربه کرده اند، ویرانی سوم مسجدالاقصی پایان حکومت یهود بر کره خاکی خواهد بود.
نگارنده: صادق چگینی

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار