روز شهداء فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با شهیدان است

فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان به‌مناسبت روز بزرگداشت شهداء پیام مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۲۷۵۵۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی فرمانده سپاه بوکان و حجت الاسلام محمد مصطفی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه بوکان، به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهداء با صدور پیامی مشترک یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند، متن پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ .( آل عمران /۱۶۹ )

تاسیس «بنیاد شهید انقلاب اسلامی» در ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره)، تبلور منزلت و نشانه اهمیت و ارزشی است که انقلاب اسلامی برای مقام جهاد و شهادت و همه ایثارگران و فداکارانی که در راه اسلام جانفشانی می‌کنند، قائل است.

نامگذاری بیست و دوم اسفند ماه به نام «روز شهید» ، اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با شهیدان و آرمان های الهی امام شهیدان است.

بی گمان حق بزرگ شهیدان بر گردن ملت ما، بسی عظیم است و عزت و امنیت امروز کشور، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرزهای کشور، به عالی ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند.

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف جهانی، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای گرانقدر این مرز و بوم است که با خون خود آزادی، عزت و سربلندی را به ما ارزانی داشتند.

 ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم برخود وظیفه می‌دانیم از پایداری و شکیبایی، صبر و صلابت و بصیرت خانواده های محترم شهداء، جانبازان و ایثارگران قدردانی کنیم.

امیدواریم که رضایت شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان و همرزمان ایثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار